دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Family Guy The Quest for Stuff v1.61.6 برای اندروید و iOS + مود

Family Guy The Quest for Stuff پیتر گریفین بعد از نبرد حماسی دیگری با مرغ غول پیکر به طور تصادفی Quahog را نابود کرد. شما با قدرت جنگاوری و تیز هوشی خود باید او را زنده کنید و قدرت و شکوه سابق او را به او برگردانید. از او در برابر حملات دزدان دریایی، زامبی های قدرتمند و دیگر دشمنان محافظت کنید و قهرمان این ماجراجویی شوید. شخصیت های مشهور بسیاری از جمله: Seth MacFarlane (Peter, Stewie, Brian) Alex Borstein (Lois), Mila Kunis (Meg),Seth Green (Chris با TinyCo در اجرای این پروژه همکاری داشتند.

سایر مشخصات : بازی Family Guy The Quest for Stuff یک بازی ویدیویی رایگان است که بر اساس سری انیمیشن های Family Guy آمریکایی منتشر شده است. شما در این بازی جذاب قادرید برای شخصیت های مختلف لباس هایی به دلخواه خود تعیین کنید و آنها را شکل دهید. لباس هایی خنده دار و مضحک برای شخصیت هایی مانند Mermaid Peter, Bikini-Clad Quagmire, Rambo Lois  باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است. این بازی به کاربر اجازه می دهد که Quahog خود را با توجه به کاراکترهای موجود شکل دهد و بسازد. این بازی پرطرفدار که توانسته ده ها میلیون کاربر در سراسر دنیا داشته باشد محصول کمپانی معروف و بزرگ TinyCo می باشد که اکنون می توانید به سادگی آن را در اختیار داشته باشید.

دانلود بازی Family Guy The Quest for Stuff

ویژگی های بازی Family Guy The Quest for Stuff :

– این بازی به صورت کاملا رایگان برای بازیکنان در سراسر جهان ارائه شده است

– قابلیت به اشتراک گذاری شخصیت ها با دوستان در رقابت های خاص برای افزایش توانایی ها در حملات.

– قابلیت ساختن  و تغییر دکوراسیون صحنه ها  با سلیقه  شخصی خود برای زیباتر کردن مناظر در دسترس شما قرار گرفته شده است

– قدرت نابود سازی دسته جمعی زامبی ها  و شکست یکباره آن ها

– قابلیت ارتقا توانایی های جنگجویانه شما با رقابت و پیروزی در چالش های مختلف

– بازی Family Guy به چندین زبان از جمله : فرانسه، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، روسی و پرتغالی برزیلی و… در دسترس می باشد.

– به روز رسانی های جدید از این بازی به صورت مرتب ارائه می شود.

Family Guy The Quest for Stuff

به روز رسانی :

1396/11/20 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *