دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Final Fantasy XIV A Realm Reborn برای PS3

بازی Final Fantasy XIV A Realm Reborn در سبک نقش آفرینی می باشد که توسط استودیو Square Enix ساخته شده است و همین استودیو با همکاری دو استودیوی دیگر بازی را برای PS3 منتشر کرده اند . نسخه ی اصلی بازی Final Fantasy XIV در سال 2010 منتشر شد و نقدهای منفی بسیاری را پیرامون خود به همراه داشت . به علت همین نقدها استودیو Square Enix تصمیم گرفت تا تیم جدیدی را استخدام کرده تا بر روی نسخه ای تازه تحت همین عنوان اقدام کنند . این گروه سعی در حفظه ویژگی های نسخه منتشر شده در کنار محتوای جدید برای آن بودند . در نتیجه نسخه ی منتشر شده تمام ویژگی های فاینال فانتزی های پیشین را شامل بود و در کنار آن ویژگی های تازه ای نیز در برگرفت از جمله این موارد می توان به بهبود موتور گرافیکی , بهبود سرورهای بازی , گیم پلی نو و داستانی جدید اشاره کرد . نتیجه ای که این اسپین آف به همراه داشت نقدهای بسیار مثبت پیرامون آن بود همان چیزی که استودیوی سازنده از ابتدا به دنبال آن بوده است . محیط بازی Final Fantasy XIV A Realm Reborn بسیار گسترده می باشد و بازیکنان با محیط و یکدیگر در تعامل می باشند . بازیکنان می توانند کارکتر خود را ساخته و آن را Customize کنند مواردی که در انتخاب کارکتر می توانید به صورت دلخواه انتخاب کنید شامل نام , نژاد , جنسیت , ویزگی های صورت و کلاس آن می باشد . بر خلاف نسخه ی اصلی بازیکنان فقط بین کلاس Disciple و یا War حق انتخاب دارند . همچنین می توانید دنیایی که می خواهید کارکترتان در آن باشد را هم انتخاب نمایید .

بازی فقط به صورت آنلاین می باشد

مشخصات بازی :

نام بازی : Final Fantasy XIV A Realm Reborn

نام بازی (فارسی) : فاینال فانتزی 14

پلتفرم : PS3

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2014

شرکت سازنده : Square Enix

منتشر کننده : Square Enix

سبک بازی :نقش آفرینی

  • 11 replies
    1. H.t says:

      در حال بررسی FINAL FANTASY XIV: نسخه Realm Reborn Updater / Launcher. 2013.06.26.0000.0000
      بازی خرابه
      میگه نسخه کامل نیست

      پاسخ دادن
    2. Mahdi says:

      سلام
      این بازی رو با اینکه آنلاینه به راحتی میتونم روی PS3 CFW 4.70 اجرا و به صورت آنلاین بازی کنم؟
      یعنی نیاز به اوریجینال بودن بازی و یا سی دی کی و شارژ ماهانه (مثل WoW کامپیوتر) نیست؟
      مرسی

      پاسخ دادن
      • Nima says:

        انلاین بازی کردن کل بازی های PS3 به کنسولتون ربط داره نه بازی هاش ، دستگاهتون باید به آخرین فریمور آپدیت باشه .
        اگر شرایط بالا رو داشته باشید با بازی های کپی هم می تونید انلاین بازی کنید ، شارژ ماهیانه بازی هم به خود کمپانی بازی ساز ربط داره .

        پاسخ دادن
          • Nima says:

            می تونی آنلاین بازی کنی ولی ریسک بن شدن هم به همراه داره ، یک سری نرم افزار هست ، که باید رو PS3 نصب کنید تا Multiman به حالت Stealth یا نامرعی در بیاد که امکان بن شدنت خیلی کم بشه ، البته بدون اون ها هم احتمال بن شدنتون پایینه .
            فقط یادتون باشه که هنگامی که اکانت پلی استیشنتون رو Sign in کردید وارد Multiman نشید . همیشه اول بازی رو انتخاب کنید از مولتی من بعد Sign in کنید .

            پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *