دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی FINAL FANTASY XV برای PS4 + آپدیت 118

Final Fantasy XV یکی از بازی های اکشن نقش آفرینی بشمار می آید که در جهانی باز روایت می شود . این نسخه ، پانزدهمین نسخه از سری بازی های فاینال فانتزی می باشد که برای PS4 و Xbox One منتشر شد و قرار است در اوایل سال 2018 برای ویندوز نیز منتشر شود . این بازی دارای سیستم جنگی مبتنی بر عمل open-world است و سلاح های سریع سوئیچینگ ، جادوی عنصری و دیگر عناصر مانند سفر و کمپینگ را در خود جای داده است . اتفاقات Final Fantasy XV در دنیای داستانی Eos اتفاق می افتد . تمام کشورهای جهان ، پادشاهی لوسیس را قبول ندارند و تمامی آنها تحت سلطه امپراتوری نایفلایم قرار دارند . Noctis Lucis Caelum ، وارث تخت لوسیان ، تلاش می کند تا کشور خود و کریستال جادویی خود را پس از آنکه توسط نیفلایم در آستانه مذاکرات صلح میان دو کشور مورد سرقت قرار گرفته است ، بازگرداند . با این حال ، او به زودی متوجه می شود که کریستال تهدید بسیار خطرناکی برای Eos بحساب می آید و نقش او به عنوان پادشاه آینده ، کلید جلوگیری از رویداد آخرالزمانی است .

سایر توضیحات : FINAL FANTASY XV یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Square Enix طراحی و ساخته شده و در سال 2016 توسط کمپانی سازنده برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . این بازی یک ارتباط موضوعی با Fablea Nova Crystallis Final Fantasy را به اشتراک می گذارد ، زیر مجموعه ای از بازی های مرتبط با یک افسانه رایج که شامل Final Fantasy XIII و Final Fantasy Type-0 می شود . این بازی با استفاده از یک سیستم نبرد واقعی در زمان واقعی عمل می کند که با نام سیستم Cross Battle Active Crossing شناخته می شود . به جای استفاده از یک رابط منو ، پلیر دستورات را مستقیما بر روی دکمه های کنترل کننده مانند حمله ، دفاع و موارد دیگر را انتخاب می کند . نبردها در مکان های مختلفی صورت میگیرد و از مکان های باز می تواند به داخل محیط های بسته برده شود . هنگام نزدیک شدن به دشمنان ، یک زنگ خطری تهدید گونه در بالای صفحه ظاهر می شود و هرچه بیشتر به دشمنان نزدیک می شوید ، شدت آن نیز افزایش می یابد .

مشخصات بازی FINAL FANTASY XV :

نام بازی : FINAL FANTASY XV

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Square Enix

منتشر کننده : Square Enix

سبک بازی : اکشن و نقش آفرینی

نوع فایل : PKG

رده بندی سنی : +16

لینک مرتبط : PlayStation

FINAL FANTASY XV

به روز رسانی :

96/10/16 ریجن 2 + آپدیت 118 اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *