دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Flip Master v1.4.3 برای اندروید و iOS + مود

Flip Master  آخرین و جذاب ترین بازی از سری بازی های ورزش مهیج ترامپولین را در گوشی تلفن همراهتان با ما  تجربه کنید. بپرید و بپرید و لذت ببرید. با دوستان ورزشکار خود در سراسر جهان آشنا شوید و به رقابت با آن ها بپردازید و هیجان گروهی را تجربه کنید و قهرمان مسابقات ترامپولین شوید و جوایز بی شمار از جمله سکه و طلا دریافت نمایید. اگر شما از طرفداران ورزش ترامپولین هستید با بازیflip master علاقه شما به این ورزش چندین برابر خواهد شد. با انجام حرکات پیشرفته پشتک به پشت و جلو ، شیرجه از پشت، پرش چرخشی چرخ و فلکی، پرش به بالا و انجام سایر حرکات پرشی در سالن ورزشی مجهز که بسیار نزدیک به واقعیت در محیطی جذاب طراحی شده است، لذتی تکرار نشدنی را تجربه خواهید کرد. در flip master  از تکنولوژی Ragdoll متحرک که در بازی های بسیار پیشرفته از جمله تیر اندازی و… به کار میرود استفاده شده است.

سایر مشخصات : شما همچنین با انتخاب گزینه قدرت می توانید توان و انرژی خود را برای شروع بازی چند برابر کنید و تا ارتفاعات بسیار بالاتر پرش کنید و هیجان زده شوید. قوانین فیزیک را کنار بگذرارید و توانایی های خود و هر آنچه از ذهن خلاق شما می گذرد را در flip master اثبات کنید. شما درflip master  به دلخواه میتوانید مکان تفریحی خود که می تواند یک حیاط خلوت، ورزشگاه پیشرفته، یک زمین رقابتی کوچک، پارک گردشگری و یا پارک اختصاصی ترامپولین و… باشد را انتخاب کنید! این بازی محبوب و زیبا که ده ها میلیون کاربر از جذابیت آن بهره می برند محصولی از استودیوی Miniclip.com می باشد که اکنون در اختیار شماست.

دانلود بازی Flip Master

ویژگی های بازی Flip Master :

 – قابلیت انجام بیش از ده حرکت پرشی از جمله پشتک زدن، چرخشی، ساده و… در دسترس شما قرار گرفته که میتوانید با انجام حرکات ترکیبی لذت این بازی را چند برابر کنید.

 – امکان استفاده از توپ و فوم مخصوص

 – شما میتوانید هر یک از شخصیت ها که هرکدام توانایی منحصر به فرد در پریدن دارند را انتخاب کنید و با پیشرفت در مراحل بعدی توانایی های خود را ارتقا دهید.

 – دوستان خود را ملاقات کنید و آن ها را با توانایی های خود آشنا سازید.

– این بازی به صورت آفلاین ارائه میشود.

Flip Master

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *