دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Forsaken Fortress – PC

Fortress Forsaken یک بازی استراتژی پایدار است که بر پایه ساختمان و بازیافت استوار است. به عنوان رهبر گروهی از بازماندگان پس از آخرالزمانی، کشف آنچه که در گذشته از جهان است که شما یک بار می دانستید، برای منابع، ساختن پایگاه، تولید مواد غذایی، ساخت سلاح و زره و نبرد برای بقاء کاوش کنید.این بازی یکی از بازی های بسیار پر طرفدار در سبک خودش است. گیم پلی این بازی علیرغم سبک بودن بسیار سرگرم کننده و جذاب است که می تواند هر مخاطبی را با هر سبکی که خواهانش است ساعت ها سرگرم کند. کمپانی بازی سازی Photon Arena یک کمپانی مطرح در طراحی و ساخت انواع بازی ها می باشد که توانسته است در همایش های مختلف جوایزی را برای بازی های متعددی که طراحی کرده است، دریافت نماید. این بازی در همان ابتدای معرفیش طرفداران زیادی را مجذوب خود کرد. امیدواریم از این بازی لذت ببرید.

سایر مشخصات بازی: این بازی یکی از بازی های بسیار پرطرفرار این کمپانی بازی سازی می باشد که در برخی از همایش های بازی های رایانه ای نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. همانطور که گفته شد گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان بوده و شما می توانید پس از چند دقیقه بازی تمام گیم پلی آن را به خوبی فراگیرید. این بازی دارای محیط های مختلف و همچنین موسیقی بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را مدت ها سرگرم نگه دارد.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*دقت کنید که قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز را مطالعه کرده باشید*

Forsaken.Fortress.center

مشخصات بازی Forsaken Fortress:

نام بازی :  Forsaken Fortress

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار :2015

شرکت سازنده :Photon Arena

منتشر کننده :KISS ltd

سبک بازی : استراتژیک، شبیه ساز

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Forsaken Fortress

  • 3 replies
    1. Peyman says:

      سلام من بازیو نصب کردم ولی وارد بازی میشم سیو میکنم دوباره میخوام برم داخل بازی سیو نمیشه اصلا مشکلش چیه ممنون میشم جواب بدین.

      پاسخ دادن
      • فراز محمدی says:

        از تنظیمات بازی اطلاعی نداریم دوست عزیز ولی قاعدتا باید سیو بشه

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *