دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Freeze 2 Brothers v1.18 برای اندروید و iOS

Freeze 2 Brothers به دنیای یخ زده ها خوش آمدید. اینجا همه چیز عجیب و سرد به نظر می رسد. اینجا همه چیز منجمد شده است. انسان ها، گیاهان، حیوانات، اشیا و همه موجودات زنده! این یخ زدگی به خاطر سرمای شدید می باشد! در میان تمام موجودات یخ زده قهرمانی وجود دارد که سالها پیش این سرزمین را از دست بیگانگان که به آنجا حمله کرده بودند نجات داده است ولی خود در این سرزمین گیر افتاده است. داستان از آنجایی شروع می شود که دوست این قهرمان برای نجات و آزاد کردن او با موشک ساختگی خود به این سرزمین می آید. آیا او خواهد توانست با شرایط سخت این سرزمین کنار بیاید؟ آیا او دوست خود را نجات خواهد داد؟

سایر مشخصات : با تمام قدرت و تمرکز برای نجات از این زندان منجمد تلاش کنید و با مقابله و ایستادگی در برابر میدان های الکتریکی که می خواهند شما را نابود کنند، خود را نجات دهید. اگر شما هم از طرفداران جستجو و ماجراجویی هستید این بازی را که بیش از 11 میلیون کاربر در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند دانلود کنید و به جمع آنها بپیوندید. همچنین شما می توانید در طول بازی با کسب امتیازات بسیار و البته هیجان های باور نکردنی، توانایی ها و قدرت خود را افزایش دهید و به ادامه بازی قدم بگذارید. این بازی بسیار محبوب محصولی از استودیوی Frozen Gun Games می باشد که اکنون به طور کامل و پرداخت شده در اختیار شما کاربران عزیز می باشد.

دانلود بازی Freeze 2 Brothers

ویژگی های بازی Freeze 2 Brothers :

– بازی در بیش از صد مرحله در دسترس کاربران قرار دارد.

– طراحی گرافیکی منحصر به فرد بازی که باعث جلب توجه بازیکنان شده است

– رقابت در چهار دنیای متفاوت و هیجان انگیز برای نجات جان موجودات

– شبیه سازی مایعات مانند آب و سوخت موشک مرگبار

– جلوه های صوتی بسیار جذاب و گیرا

– بازی به صورت رایگان ارائه شده است

Freeze 2 Brothers

به روز رسانی :

96/11/11 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *