دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Furi برای PS4 + آپدیت

Furi یکی از بازی های اکشن و هک و اسلش بشمار می آید که در جهانی رنگارنگ و خشونت آمیز روایت می شود . در این بازی دو شخصیت به نام های Rider و Stranger حضور دارند که هرکدام دارای توانایی و مهارت های مخصوص به خود می باشند . بخش اعظم گیم پلی بازی را انفجار ، نبردهای تن به تن ، حمله به ارتشی از دشمنان و تیراندازی و رویدادهای سریع تشکیل می دهد . بازی دارای جهانی باز نبوده و تنها در محدوده ای خاص ، اجازه حرکت به پلیر داده می شود . در طول بازی با کاراکترهای مختلفی روبرو خواهید شد و داستان از طریق این تعاملات پیشرفت می کند .

سایر توضیحات : Furi یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی The Game Bakers طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . یک مرد اسرار آمیز در زندان بسیار پیشرفته ای که در محلی نامعلوم واقع شده ، شکنجه های بی پایان را تحمل می کند . در ابتدای بازی ، مردی عجیب و غریب با پوششی شبیه به خرگوش که با نام The Voice شناخته می شود ، Stranger را آزاد می کند ، به او یک شمشیر و تفنگ می دهد و او را تشویق می کند که برای آزادی خود مبارزه کند . Stranger باید آهسته حرکت کند ، نگهبانان در طول مسیر حضور دارند که تنها وظیفه شان جلوگیری از فرار شما می باشد . پس از کش و قوس های فراوان سرانجام Stranger موفق می شود از زندان فرار کند اما زمانی که طعم آزادی را میچشد ، متوجه حقیقتی تلخ می شود . حضور او تمام ساختارهای فیزیکی از جمله موجودات زنده روی سیاره را از بین می برد . پس از آنکه کمی در سیاره زمان خود را می گذراند ، با The Voice ملاقات می کند . The Voice معتقد است که این زندان تنها برای حفاظت از این سیاره طراحی شده است اما آرزوی فرار از آن را داشت تا دوباره دخترش را ببیند . بازی دارای دو خاتمه متداول و یک انتهای اسرارآمیز است . هنگامی که با The Star روبرو می شوید ، Rider باید تصمیم گیرنده باشد که طبق قوانین سیاره عمل کند و یا برعلیه سفینه مادر ببپاخیزد . به این ترتیب، مبارزه نهایی با The Star شکل خواهد گرفت .

Furi center

مشخصات بازی Furi :

نام بازی : Furi

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : The Game Bakers

منتشر کننده : The Game Bakers

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : PKG

رده بندی سنی : +17

لینک مرتبط : PlayStation

Furi

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *