دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Futurama Worlds of Tomorrow v1.5.5 برای اندروید و iOS + مود

Futurama Worlds of Tomorrow ماجراجویی دیگری را با ما در بازی مهیج و جذاب FUTURAMA WORLD OF TOMORROW آغاز کنید. ما در تک تک مراحل بازی با راهنمایی های زیرکانه در کنار شما خواهیم بود. عجله کنید و این بازی جذاب را از دست ندهید و با دوستان خود در سراسر جهان برای ساخت و مدیریت شهر رویایی خود با افرادی با ویژگی های منحصر به فرد که توسط شما ساخته شده اند همکاری کنید و لذت ببرید. ماموریتی که برای مدیریت این شهر به شما واگذار شده است بسیار مهم و باعث نجات جان هزاران نفر از ساکنان شهر خواهد شد. بنابراین خوب فکر کنید و بهترین ایده را برای ساختن به کار ببرید و با کسب امتیازات ارزشمند به مراحل بالاتر برسید و قهرمان شهر رویایی خود شوید.

سایر مشخصات : بازی از جایی شروع می شود که تعدادی بیگانه به قصد تصرف اموال و دارایی اشخاص وارد شهر می شوند. مسئولیت دفاع از شهر و برقراری امنیت و آرامش میان اشخاص به شما واگذار شده است. با راهنمایی های اولیه که ما در بازی در اختیار شما قرار می دهیم به مبارزه و شکست دشمنان خود مشغول شوید تا آن ها را از شهر بیرون رانده و زندگی مردم را به حالت عادی برگردانید. مکان های دفاعی خود را در موقعیت دلخواه بسازید و ارتش دفاعی خود را با ویژگی های منحصر به فرد برای دفاع از شهر ساخته و آماده سازی کنید و جهان را از دست این بیگانگان نجات دهید.

Futurama.Worlds.of.Tomorrow.center

ویژگی های بازی Futurama Worlds of Tomorrow :

– طراحی گرافیکی جذاب و مهیج بازی

– قابلیت طراحی و احداث شهر رویایی خود

– قابلیت سفارشی کردن اشخاص در بازی و ارتقای توانمندی های آن ها

– ارتش خود را انتخاب کنید و آن ها را به  ماموریت های مهم و خطرناک ارسال کنید!

– جمع آوری آثار باستانی و افزایش شانس زنده ماندن خود

Futurama Worlds of Tomorrow

به روز رسانی :

1396/10/20 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *