دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Galaxy on Fire 3 Manticore v2.1.3 برای اندروید و iOS + مود

Galaxy on Fire 3 Manticore سفری شگفت انگیز به آسمان ها و کهکشان ها و کشف رمز و رموز این دنیای عجیب و غریب را که از رویاهای دور و دراز آدمیان از قرن ها پیش بوده است را در یک بازی جذاب و هیجان انگیز در Galaxy on Fire 3 Manticore تجربه کنید. وارد کهکشان ها و سیارات شوید از هر کدام به سیارات دیگر سفر کنید و موانع سر راه خود را نابود سازید و پیش بروید و با شگفتی های آن ها آشنا شوید. در دنیای شگفتی ها شما به دنبال منابع و گنجینه های ارزشمند تلاش خواهید کرد و در مسیر مبارزه با دشمنانی که دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و ارتشی قدرتمند هستند روبرو خواهید شد. پس با قدرت و هوشیارانه سفینه فضایی خود را روشن کرده و به سمت فضا حرکت کنید و لحظات هیجان انگیز را با دوستان خود در سراسر جهان تجربه کنید.

سایر مشخصات : برای شروع بازی باید قراردادی را که در ابتدای بازی در دسترس قرار می گیرد را پذیرفته و از میان وسایل و ماشین های دردسترس به اختیار یکی را انتخاب کرده و وارد فضا شوید. با ورود به فضا و شکست دشمنان و از میان بردن موانع قدرت خود را به رقبای خود نشان داده و پیش بروید. با پیشرفت در مراحل بالا، چالش هایی برای هیجان بیشتر در دسترس شما قرار گرفته می شود. شما با شرکت و رقابت در این چالش ها خواهید توانست توانمندی های خود را چند برابر کرده و قهرمان آسمان ها شوید. این بازی بسیار زیبا و با کیفیت فوق العاده محصولی از استودیوی بازی سازی Deep Silver می باشد که تحولی بزرگ در بازی های نبرد هوایی را برای تلفن های همراه ایجاد کرده است.

دانلود بازی Galaxy on Fire 3 Manticore

ویژگی های بازی Galaxy on Fire 3 Manticore :

– طراحی گرافیگی بسیار پیشرفته و جذاب برای جلب توجه بازیکنان

– چالش های شگفت انگیز برای رقابت و ارتقا توانمندی ها

– قابلیت به اشتراک گذاری تجهیزات و وسایل نقلیه با دوستان خود در سراسر جهان

– ورود به مدارهای جدید با کسب امتیازات بالا و کشف رمز و رازهای کهکشان ها

– استفاده از فضاپیماهای جنگی پیشرفته در مراحل بالاتر برای شکست قدرتمندانه دشمنان

Galaxy on Fire 3 Manticore

به روز رسانی :

1399/09/03 نسخه v2.1.3 اضافه شد.
  • 6 replies
    1. محمد says:

      سلام.من دانلود کردم خطای لایسنس میده.توی پلی استور هم نیستش . راهی واسه رفع این مشکل نیست؟

      پاسخ دادن
    2. Morteza says:

      سلام این بازی بدون لایسنس هست یا بری توش باید چند مگ هم از پلی استور بگیری؟ چون بازی از پلی استور حذف شده.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *