دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Galaxy Wars v1.0.28 برای اندروید و iOS

برای جستجوی منابع جدید بشریت راهی کهکشان شده تا با کاوش در فضا و جهان های مختلف منبعی  را به امید کمک به ادامه زندگی  پیدا کند . بعد از مسافرت در صد ها سیستم ستاره ای مختلف با کمترین سوخت باقی مانده در نهایت سیاره مناسبی به نام سیاره Eden را پیدا می کنند . حال بشریت بهترین نیرو ها و جنگویان خود را برای استعمار سیاره می فرستد . این سیاره در تصور بشریت یه مکان عالی به نظر می رسید ولی یک راز پنهانی نیز داشت , تمدن بیگانه پیشرفته ، به نام “Ancients”، از ابتدا این سیاره زیبا را مستعمره کرده بودند . Ancient یک سلاح زیستی پیشرفته و قدرتمندی را ساخته اند که با آن نقشه کشتن جمعی بشریت را دارند . در طی درگیری های ستاره ای Ancient کنترل بر روی پرتگاه را از دست داده و سیاره را رها می کنند . حال بشریت در حال استعمار این سیاره و به قدرت رسیدن است . بعد از مدتی این سیاره امید وار کننده برای ادامه زندگی موفق به میدان جنگ خطرناکی تبدیل می شود . در این موقعیت بشریت باید به مبارزات ادامه داده و این سیاره را به عنوان امیدی آخر کنترل کند تا خانه ای جدید برای هم نوعان شان بسازد .

دانلود بازی Galaxy Wars برای اندروید و iOS

ویژگی های بازی Galaxy Wars :

– نبرد، چت و برقراری راتباط با بازیکنان از سراسر جهان

– استخدام نیرو های قدرتمند و افزایش تولید های خود برای ایجاد تیمی بی نظیر

– پیوستن یا ساخت یک اتحاد ستاره ای و مبارزه با بازیکنان از سراسر جهان و رهبری اتحاد قدرتمند خود برای شکست دادن دشمنان و غارت منابع

– امکان مبارزه در جنگ های تک به تک

– استفاده از سلاح های قدرتمند و پیشرفته از جمله توپ های لیزری ، سلاح های انرژی و حتی علم و فناوری باستانی

Galaxy Wars

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *