دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Gladiabots برای کامپیوتر + آخرین آپدیت

Gladiabots در واقع بازی ساختن بازی است !Gladiabots یک بازی استراتژیک رقابتی است که در آن شما هوش مصنوعی یک دسته ربات های گلادیاتور را طراحی می کنید . در مقابل دیگر بازیکنان رقابت کنید ، استراتژی خود را به بالاترین درجه برسانید تا به صدر جدول برسید .این بازی برای پلتفرم های Windows ، Mac ،  اندروید و IOS (نسخه IOS به زودی …)  منتشر خواهد شد  ولی فعلا نسخه ی PC در نظر گرفته شده است .این بازی فقط مولتی پلیر نیست و مراحلی برای بخش تک نفره در نظر گرفته شده تا  بتوانید در مقابل رباط هایی باحال به مبارزه بپردازید .

سایر توضیحات : این بازی دارای شیوه ی برنامه نویسی گرافیکی است که خود آموز خواهد بود ، شما باید سعی کنید تا برای ربات هایی بسیار باحال هوش مصنوعی طراحی کنید ، می توان به صورت تک نفره بازی کرد اما باید بدانید این بازی دارای بخش چند نفره ی Cross Platform می باشد (یعنی اینکه بازیکنان بر روی پلتفرم های مختلف با یکدیگر رقابت می کنند ). این بازی در واقع یک بازی است برای ساختن بازی ! ساخت این بازی زمانی شروع شد که سازنده در حال کار بر روی هوش مصنوعی ِ NPC های یک بازی استراتژی نظامی بوده است ، یکی از مهم ترین و وقت گیر ترین قسمت های این کار تست کردن ، شکار باگ ها ، پیدا کردن راه های بهبود احتمالی  و مهم تر از همه باحال نگه داشتن بازی است . بدون محیط مناسب برای تست کردن و بدون ابزار مناسب  این می تواند یک تجربه ی درد آور باشد ، در ابتدا سازنده ی بازی  در مقابل کامپیوتر بازی می کرده و منتظر باگ ها بوده تا خودشان را نشان دهند ولی این برای او کافی نبوده .این انگیزه ای شد تا سازنده ی بازی صحنه ای را طراحی کند با 2 تیم از NPC ها ( کاراکتر های غیر قابل بازی کردن ) که مقابل یکدیگر می جنگند،این راه نشان داد که نسبت به شیوه ی قبلی برای تکرار سیستم هوش مصنوعی بسیار مناسب تر است و به مرور این وسیله ی تست به یک بازی تبدیل شد .Gladiabots یک ابزار طراحی هوش مصنوعی بوده که به یک بازی رقابتی تبدیل شده همین موضوع باعث می شود تا تجربه ای متقاوت به بازیکنان بدهد .

دانلود بازی استراتژیک کم حجم Gladiabots جدید

مشخصات بازی Gladiabots :

نام بازی : Gladiabotsr

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : GFX47

منتشر کننده : GFX47

سبک بازی :شبیه سازی ، هوش مصنوعی ، استراتژیک

نوع فایل :ISO

لینک مرتبط : Gladiabots

Gladiabots

به روز رسانی :

1396/06/30 نسخه Alpha 10 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *