دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Gold Flower v2.1.0 برای اندروید + مود

Gold Flower شروع سفری هیجان انگیز به آسمان ها را با ما در Gold flower تجربه کنید. سوار سفینه شخصی خود شوید و به رویای دوران کودکی خود که پرواز در آسمان ها همچون پرنده ها ، گذر از ابرها، رسیدن به ماه و ستاره ها، گذر از کهکشان ها و در اوج بودن، که آرزوی دیرینه انسان ها بوده است دست پیدا کنید. این سفر رویایی فقط برای سیر در آسمان ها نبوده و شما ماموریت بسیار مهم و بزرگی پیش رو دارید که باید از پس آن برآیید. آیا آمادگی برای شروع  این هیجان بزرگ را دارید؟ آیا مهارت رانندگی ماهرانه این سفینه فضایی را خواهید داشت؟ آیا قدرت استفاده از تجهیزات و امکانات در دسترس را دارید؟ آیا با کاربرد سلاح های جنگی آشنایی دارید؟ آیا آماده تسخیر آسمان ها هستید؟

سایر مشخصات : سفر خود را شروع کنید. حواس خود را جمع کنید و خوب رانندگی کنید و پیش بروید در مسیر پرواز مواظب سقوط و برخورد پرتابه ها از سوی دشمنان باشید. ادامه بازی و زنده ماندن شما به توانایی شما در راندن سفینه و استفاده از تجهیزات جنگی بستگی دارد. سفیه خود را مجهز به مواد عایق و پوشش کنید تا شلیک های دشمن به شما آسیبی نرساند و هرچه زودتر آنها را نابود کنید. این بازی جذاب و متفاوت با محیطی زیبا محصولی از استودیوی SHMUP HOLIC می باشد که شما را به سیر در فضای بیکران دعوت می کند.

دانلود بازی Gold Flower

ویژگی های بازی Gold Flower – Bullet Hell Shooter :

– کنترلرهای لمسی و حرکت ساده که امکان حرکت آسان تر در آسمان ها را برای شما در دسترس قرار می دهد.

– ادامه بازی در مراحل بالاتر با بیش از 22 مرحله که هیجان بازی را در مراحل بالاتر چند برابر خواهد کرد.

– قابلیت انتخاب سفینه های مختلف با تجهیزات متفاوت و سلاح های جنگی مختلف در تمام مراحل بازی

– قابلیت ارتقا بخشیدن به سلاح های شخصی و خرید سلاح های جدید

– قابلیت تغییر ظاهر سفینه با چراغ ها و….

– قابلیت  تجهیز سفینه فضایی به  مواد عایق جهت پیشگیری از برخورد پرتابه های جنگی دشمنان

Gold Flower

به روز رسانی :

96/07/23 آخرین نسخه اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *