دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Hidden Expedition The Eternal Emperor v1.0 برای اندروید و iOS

Hidden Expedition The Eternal Emperor مقبره اولین پادشاه چین باستان پیدا شده است! پیدا کردن این خزانه تنها آغاز ماجراجویی شما در بازی هیجان انگیز Hidden Expedition The Eternal Emperor  می باشد. برخی تله های موجود که بسیار جدی می باشند شما را درگیر رازهای پنهان خود می کنند. در این گونه مواقع وظیفه شما این می باشد که از آنها بگذرید بدون اینکه به کسی آسیبی برسد. افسانه ها قدرت بسیاری دارند و این گونه به نظر می رسد که برخی تلاش می کنند تا از این قدرت برای نقشه ها و اهداف شوم و پلید استفاده کنند. شما باید از رازهایی پرده بردارید و از خاک خارج کنید که قرن هاست مدفون شده است و حال باید بازگردند.

سایر مشخصات : خاندان و نوادگان پادشاه Qin قصد دارند که دوباره قدرت اجداد خود را به دست آورند و حکومت کنند و از هیچ کاری برای رسیدن به رویا و آرزوی خود کوتاه نمی آیند. آیا شما می توانید یک دیوانه رویاپرداز را که بسیار قدرتمند می باشد متوقف کنید؟ در سرزمینی پر از رازهای مخفی و پنهان به نبرد با افراد خائن و پست بپردازید. شما باید روزهایی که چین در دوران مدرن به سر می برد را از زمان های پلید و زشت دور نگه دارید و محافظت کنید که این کار تنها با حل مسائل و رازهایی که در مسیر شما قرار دارد میسر می شود. این بازی که اکنون به صورت کامل در اختیار شما می باشد نیاز به هیچ پرداختی ندارد. بار دیگر محصولی از کمپانی Big Fish Games می باشد که برای به چالش کشیدن شما آمده است.

دانلود بازی Hidden Expedition

ویژگی های بازی Hidden Expedition The Eternal Emperor :

– با پیروزی های پیاپی پاداش های مختلفی دریافت کنید!

– هزاران معما که توسط شما باید کشف شوند.

– دارای مراحل مختلف که توسط شما باید باز شوند.

– گیم پلی اعتیاد آور و چالش برانگیز برای مغز

– وجود هزاران اشیای مختلف و رازآلود

Hidden Expedition The Eternal Emperor

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *