دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Hollow Knight Lifeblood – PC نسخه RELOADED

در زیر خرابه های شهر Dirtmouth یک موجود باستانی در خواب است! بسیاری به دنبال یافتن این چیز ارزشمند و کمیاب تمام ویرانه های شهر را جستجو می کنند و سعی دارند تا این افتخار را نصیب خود کنند و نیز بتوانند به سوالات قدیمی پاسخ دهند. بازی Hollow Knight Lifeblood داستان این شهر گمشده و بسیاری دیگر از اسرار آن را روایت می کند که در آن شما در یک دنیای 2 بعدی به بازی می پردازد. در این بازی شما باید با هیولاهای مختلف و دست آموز به جنگ و مبارزه بپردازید تا راه خود را برای رسیدن به پیروزی ابدی فراهم کنید. همچنین می توانید توانایی های خود را بهبود ببخشید تا بتوانید با دشمنان قوی تر مبارزه کنید.

سایر توضیحات : بازی Hollow Knight Lifeblood جدید ترین نسخه از سری بازی های Hollow Knight است که در آن شما با بسیاری از آیتم های جدید مخصوصا یک دشمن بسیار قدرتمند تر روبرو خواهید. همچنین شما توانایی های جدیدی را نیز می توانید داشته باشید و با استفاده از آنها به جنگ دشمن بروید. بازی Hollow Knight Lifeblood توسط شرکت Team Cherry تولید و به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Hollow Knight Lifeblood center

مشخصات بازی Hollow Knight Lifeblood :

نام بازی : Hollow Knight Lifeblood

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Team Cherry

منتشر کننده : Team Cherry

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Hollow Knight Lifeblood

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *