دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Horn برای آيفون

Horn یک بازی ماجرایی اکشن با گیم پلی سه بعدی است که تجربه بازی کردن در کنسول بازی را با گرافیکی منحصر به فرد با کنترل عالی حرکات به شما می دهد . شما در این بازی هیجان انگیز در نقش شاگرد فلزکار به نام Horn هستید . او باید در این ماجرا روستا ها و زمین های اشغال شده با هیولا های خطرناک راپیدا کرده و آن ها را شکست دهد . این موجودات در واقع مردم و حیوانات روستای شما هستند که به طریقی تبدیل شده اند و شما باید در آزاد کردن آن ها تلاش خود را بکنید . در این ماجرای غیر ممکن شما , یک موجود زیبایی نیز به همراه خود دارید که به شما کمک می کند . شما باید با این شریک جدید و با استفاده از شمشیر , منجنیق و شاخ موسیقی دشمنان خود را شکست داده و برای آزاد کردن مردم خود در جستجوی حل معما باشید . حال در این نسخه تمام 11 زبان از جمله زبان روسی برای زبان های پشتیبیانی بازی اضافه شد که همچنین از ios 6 نیز پشتیبانی می کند .

دانلود بازی Horn v1.7 برای آيفون ، آيپد و آيپاد لمسی

ویژگی های بازی Horn : – دارای تسهیلات کنترل قابل استفاده – دارای جهانی با جزئیات دقیق و کیفیت کنسولی با انجام حرکات آزاد و رفتن به همه جا – دارای جهانی با محیط غنی و منحصر به فرد – دارای مبارزات سرسخت و جالب – وجود 3 سرزمین منحصر به فرد و زیبا – وجود محتویات نیاز به کشف پنهان شده در محیط

Horn