دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Hungry Shark World v2.6.0 برای اندروید و iOS + مود

شرکت بازی سازی Ubisoft بار دیگر از یکی از شاهکارهای خود یعنی بازی Hungry Shark World رونمایی کرد. کوسه های بازگشته اند و اینبار می خواهند تمام زمین را تصرف کنند. شما در این بازی کنترل یک کوسه ی گرسنه و خشمگین را به عهده دارید و باید برای بقاء تلاش کنید. هر آنچه در مسیر است باید بلعیده شود. بازی Hungry Shark World یک بازی بسیار زیبا است که نوع جدیدی از بازی را برای شما به ارمغان می آورد. گرافیک بازی بدون شک مورد توجه شما خواهد بود و مراحل مختلف همراه با ماموریت های مختلف از جمله زیبایی های این بازی است. این بازی جزو سبک های بدون پایان است پس باید حواستان باید که گوشی خود را به شارژ بزنید! این بازی با امتیاز 4.4 از 5 و بیش از 50 میلیون دانلود از گوگل پلی بدون شک از بازی های بسیار مفرح و جالب است. سایت دانلود فارسی با افتخار جدیدترین نسخه این بازی را برای دانلود در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد.

سایر توضیحات: تجربه ی زندگی کوسه ها بدون شک جزو جذابترین تجربیات زندگی شما خواهد بود. مشکلات و چالشهایی که این حیوانات مظلوم! با آن مواجه هستند در نوبه ی خود بسیار جالب توجه است. با باید در نقش کوسه به جستجو در دنیای آبی بی پایان بپردازید و برای زنده ماندن خود تلاش کنید. البته سازنده ی بازی به خوبی زیبایی های دنیای زیر آب را به تصویر کشده است و گرافیک کارتونی آن نیز مورد توجه خواهد بود.

بازی hungry shark world جدید

ویژگی های اصلی بازی:

گرافیک بسیار زیبا و 3بعدی

بیش از 21 نوع کوسه ی مختلف در 7 سایز و اندازه ی مختلف

قابلیت افزایش خصوصیات کوسه که منجر به افزایش سرعت، افزایش گرسنگی و … می شود

4 جزیره و دنیای مختلف برای سیر و سیاحت و شکار!

بیش از 20 مرحله مختلف و جذاب همراه با ماموریت های مختلف

وجود بیش از 100 نوع دشمن مختلف

قابلیت تجهیز کردن کوسه ها با استفاده از تجهیزات جانبی و متنوع

قابلیت آزاد کردن حالت های مختلف درندگی و افزایش آن

صدا گذاری جذاب و خنده دار

و …

Hungry Shark World

به روز رسانی :

1396/11/15 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *