دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Infamous برای PS3

بازی Infamous در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Sucker Punch Productions ساخته شده و Sony Entertainment آن را به صورت انحصاری برای PS3 منتشر کرده است . در بازی Infamous بازیکنان کنترل کارکتری به نام Cole MacGrath را در دست می گیرند . او یک نامه رسان است که به وسیله ی دوچرخه کار خود را انجام می دهد که از شانس بد خود در مرکز یک انفجار قرار گرفته و قسمت های مختلفی از شهر خیالی Empire City را در بر می گیرد . این انفجار باعث به وجود آمدن هرج و مرج در شهر می شود ولی Cole متوجه تغییراتی در خود شده او دارای یک قدرت الکتریسیته مبتنی بر برق است . در طول بازی ما شاهد استفاده کول از قدرتش برای کمک به بازسازی شهر استفاده می کند . بازیکنان در طول بازی شانس های زیادی دارند که از قدرت خود برای رسیدن به اهداف مورد نظر به صورت Good یا Evil استفاده کنند . یک سیستمی به نام Karma وجود دارد که تمام تنظیمات مربوط به قدرت های بازی درآن منیج می شود . انتخاب هایی که انجام می دهید به صورت مستقیم بر شخصیت شما تاثیر گذار بوده و نوع رفتار مردم شهر با شما را تغییر می دهد . گیم پلی بازی Infamous بسیار جذاب می باشد شما برای استفاده از قدرت خود پاورهای الکتریکی استفاده منید و نیروی خود را ذخیره سازید . شارژ مجدد الکتریسیته باعث بازگرداندن نوار سلامتی Cole نیز می شود . در مجموع 7 قدرت الکتریسیته مختلف وجود دارد که از قدرت های کوچک گرفته تا ایجاد رعد و برق می توان از آن استفاده کرد . بازیکنان می توانند از قدرت های بیشتری در مناطق خاص استفاده کنند . به عنوان مثال می توانید با شلیک کردن به سمت یک ژنراتور باعث ایجاد آتش سوزی و انفجار در اطراف خود گردید و از همان آتش ایجاد شده برای کشتن دشمنان خود استفاده کنید .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Infamous

نام بازی (فارسی) : بدنام

پلتفرم : PS3

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2009

شرکت سازنده : Sucker Punch Productions

منتشر کننده : Sony Entertainment

سبک بازی :اکشن , ماجراجویی

آیدی بازی : BCES-00220

  • 7 replies
    1. Ali says:

      سلام. اگه زبان بازی فرانسوی بود میتونید از این طریق اونو انگلیسی کنید:
      وارد Multi man بشید، دکمه های Start و Select رو “باهم” فشار بدید، و از Root وارد هارد دستگاه بشید، پوشه ی بازی رو از داخل ” GAMES ” پیدا کنید و به این آدرس برید: PS3_GAME > USRDIR > dialog > archive
      زبان ” french ” رو پاک کنید، روی زبان ” english ” کلیک راست کنید و اسم فایل رو به ” french ” تغییر بدید.

      پاسخ دادن
    2. محمد says:

      http://psx-scene.com/forums/f187/infamous-using-wrong-language-66247/
      این لینکو باز کنید زده چیکار کنین

      پاسخ دادن
    3. مسیحا says:

      برای تغیر زبان از لینک زیر استفاده کنید یک نرم افزار به نام ps3sfoedit نیاز دارید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *