دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Injustice 2 برای PS4 + آپدیت 115

Injustice 2 از جمله بازی های مبارزه ای و اکشن است که ادامه داستان Injustice: Gods Among Us را روایت می کند . برخلاف نسخه قبلی که تمامی اتفاقات بر روی چندین جهان متمرکز شده است ، Injustice 2 جهان کاراکترهای خیر و شر را به تصویر می کشد . مهمترین چالشی که نویسندگان این سری را درگیر خود کرده ، روایت داستانی بدون تکرار همراه با حضور شخصیت های بتمن و سوپرمن بود . داستان بی‌عدالتی ۲ حول محور شخصیت بتمن جریان دارد و سعی می کند تا تلاش او را برای بازگرداندن جامعه پس از سقوط سازمان سوپرمن را نشان دهد . اما حوادث به همینجا ختم نمی شوند و با ورود گروه جدیدی از تبهکاران با عنوان انجمن سری و همچنین شخصیت برین‌نیاک ، بتمن سرانجام مجبور می شود تا سوپرمن را از زندان آزاد کرده و از او برای مقابله با دشمنان کمک بخواهد .

سایر توضیحات : Injustice 2 یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی های NetherRealm Studios و QLOC طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی WB Games برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . هسته گیم پلی بازی دچار تغییر خاصی نشده اما در این نسخه شاهد اضافه شدن ویژگی های جدیدی به نام Gear System و سیستم غارتگر خواهیم بود که این امکان را به پلیر می دهد تا ظاهر شخصیت های بازی را  سفارشی سازی کرده و توانایی و مهارت های آنها را بهبود و ارتقا بخشد . پس از انتشار بازی ، داستان ، مکانیک گیم پلی ، محتوای اضافی DLC و گزینه های سفارشی سازی شخصیت ها از دید منتقدان مورد تحسین قرار گرفت اما آنها از بخش های جدیدی از جمله microtransaction systems که به نسخه جدید اضافه شده بود ، رضایت چندانی از خود نشان ندادند . در این نسخه 28 شخصیت قابل پخش حضور دارند که هر دو جنبه قهرمان و خائن را دارا می باشد البته طبق گفته توسعه دهندگان بازی قرار است در بسته های الحاقی جدید که به مرور در دسترس کاربران قرار می گیرد ، 13 شخصیت جدید به این مجموعه اضافه شوند .

Injustice 2 center

مشخصات بازی Injustice 2 :

نام بازی : Injustice 2

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : NetherRealm Studios و QLOC

منتشر کننده : WB Games

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : PKG

رده بندی سنی : +16

لینک مرتبط : PlayStation

Injustice 2

به روز رسانی :

96/10/29 آپدیت 115 ریجن 1 و 2 اضافه شد
  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *