دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی بازی InnerSpace برای PS4

InnerSpace یکی از بازی های پروازی و اکتشافی بشمار می آید که در جهانی بی افق و پر ستاره روایت می شود . از آسمان های باستانی و اقیانوس های متروکه عبور کنید تا تاریخ گمشده این قلمرو محو شده را کشف کنید ، جایی که خدایان هنوز سرگردانند . بزرگترین سفر شما در داخل بازی رخ می دهد . شمارش معکوس برای پایان جهان آغاز شده است ، در این بازی شما باید به یک باستان شناس برای بازیابی آخرین خاطرات باقی مانده قبل از آنکه برای همیشه از بین روند ، کمک کنید . در InnerSpace ، جاذبه کمی با جهان واقعی متفاوت است ، به جای آنکه شما به سمت داخل کشیده شوید به سمت بیرون هدایت می شوید .

سایر توضیحات : InnerSpace یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی PolyKnight Games طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ 16 ژانویه 2018 توسط کمپانی Aspyr Media برای کنسول PS4 روانه بازار شود . بازی قصد دارد تا داستانی مبتنی بر اکتشاف و لحظاتی نه چندان کوچک و بزرگ برای پلیر رقم زند . سازگاری با فن آوری های از دست رفته برای ساخت هواپیماهای جدید ، توانایی های منحصر به فرد برای بالا رفتن از آب ، سبک هنری عاطفی و تسکین دهنده و بسیاری موارد دیگر تنها بخشی از ویژگی های منحصر بفرد بازی بشمار می آید .

InnerSpace center

مشخصات بازی InnerSpace :

نام بازی : InnerSpace

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : PolyKnight Games

منتشر کننده : Aspyr Media

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : –

رده بندی سنی : +3

لینک مرتبط : PlayStation

InnerSpace

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *