دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Isomer v0.8.10.1 – PC

Isomer بازی Isomer یک بازی استراتژیک آیزومتریک است. در این بازی شما قادرید در دنیای بازی به جست و جو و کاوش بپردازید و بدون هیچ محدودیتی به ساخت دنیای خود بپردازید. داستان بازی از این قرار است که شما به عنوان یک فرمانده نیروهای بیگانه به یک سیاره بسیار دوردست که چندین میلیون سال نوری با ما فاصله دارد فرستاده می شوید و این وظیفه به شما محول شده است که باید در آن  سیاره بی آب و علف یک پایگاه تشکیل داده و آن را آباد کنید. پایگاهی سرشار از منابع مصرفی مورد نیاز برای ساخت و ساز. شما با یک سفینه فضایی به همراه تعدادی از نفرات که وظایف معینی دارند در این سیاره فرود می آیید. این افراد کاوش برای پیدا کردن منابع را بر عهده دارند و کارهای ساخت و ساز را نیز انجام می دهند.

سایر توضیحات : کارگران شما همچنین افرادی را نیز که کنجاوی کرده و به محل سایت شما بیش از حد نزدیک شوند را از بین میبرند. هر جهانی که وارد آن می شوید ویژگی های منحصر به فردی دارد، از جمله منابع و ساکنین آن ها. دشمنان شما با تجهیزات مدرن و جنگجویانی که برای بیرون کردن شما از سیاره خودشان آموزش دیده اند، پذیرایی خواهند کرد. پس مراقب آن ها باشید. بازی بسیار مهیج Isomer توسط کمپانی Ionising Software در سال 2014 ساخته شد و از طریق همین شرکت منتشر شد. شما هم می توانید این بازی استراتژیک و مهیج را از سایت دانلود فارسی با لینک مستقیم دانلود، دانلود کرده و بازی کنید.

Isomer.center

مشخصات بازی Isomer :

نام بازی : Isomer

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2014

شرکت سازنده : Ionising Software

منتشر کننده : Ionising Software

سبک بازی : استراتژیک، اکشن

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Isomer

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *