دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Jigsaw Puzzles Epic v1.3.7 برای اندروید و iOS + مود

Jigsaw Puzzles Epic بازی Jigsaw Puzzles Epic یک بازی پازلی متفاوت و بسیار دشوار می باشد که بالغ بر 3000 طرح و پازل مختلف را در انواع و مدل های مختلف تصویری در خود جای داده است. علاوه بر وجود تعداد زیاد پازل های موجود شما این توانایی را دارید که عکس های مورد نظر خود را به پازل تبدیل کنید و از درست کردن آن لذت ببرید. این بازی با کیفیت عالی بهترین انتخاب برای کسانی می باشد که به پازل های سخت و دشوار علاقه دارند. در Jigsaw Puzzles Epic شما می توانید به تمام دنیا سفر کنید، چشم اندازها و منظره های خارق العاده را مشاهده کنید، تمام فصل های سال را تجربه کنید و به شگفتی های دنیا و هرآنچه در آن است پی ببرید. همه این ها را در آرامش و سکوت منزل خود کشف کنید و لذت ببرید.

سایر مشخصات : از دیگر ویژگی های 3000 پازل زیبای درون بازی این می باشد که تمامی تصاویر با کیفیت HD در 100 دسته بندی و بسته مختلف برای شما کاربران گرد آمده است. شما می توانید میزان سختی بازی و پازل ها را تنظیم کنید. این تنظیمات شامل ده درجه مختلف می باشد که قادرید تکه های پازل را به بیش از 400 قطعه تبدیل کنید که علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و مغز خود کمی هم آن را ورزش دهید! این بازی و پازل که به زیبایی طراحی شده است محصولی از استودیوی Kristanix Games می باشد که بیش از 5 میلیون کاربر را مجذوب زیبایی و جذابیت خود کرده است.

دانلود بازی Jigsaw Puzzles Epic

ویژگی های بازی Jigsaw Puzzles Epic :

به طور روزانه یک پازل جدید دریافت کنید!

از تصاویر خود پازل بسازید و آن را مرتب کنید!

شکل تکه های هر پازل منحصر به فرد می باشد که باعث تنوع بسیار زیاد شکل قطعات می شود!

قابلیت ذخیره بازی و ادامه مجدد آن در زمان دیگر!

دارای گرافیت 1080p HD

Jigsaw Puzzles Epic

به روز رسانی :

96/11/06 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *