دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Karagon – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Karagon

عنوان یک بازی جدید و پساآخرالزمانی است که زندگی مشترک انسان و ربات ها را به تصویر میکشد که به شما امکان سوارکاری با ربات ها و کشتار و ساخت و ساز و هر کار دیگر را میدهد. این بازی به سبک دانلود بازی اکشن کامپیوتر، ماجراجویی ،ایندی ،شبیه سازی،استراتژیک و RPG است که توسط شرکت Tbjbu2 طراحی و توسعه داده شده و توسط همین شرکت برای پلتفرم های مختلفی از جمله PC منتشر و وارد بازار شده است.

دانلود بازی Karagon در زمان آینده و بصورت علمی تخیلی است. دنیا بسیار پیشرفته شده و همه چیز مکانیزه است و انسان ها الان زندگی تنگاتنگی با ربات ها دارند. شما باید با ربات ها تعامل و دوستی خوبی برقرار کنید، حتی بعضی از آنها را بسازید، فناوری را پیشرفت دهید و با گسترش علم ،زندگی خود را ارتقا دهید.

دانلود بازی Karagon

شما باید پس از دانلود بازی Karagon کامپیوتر، سعی کنید که زنده بمانید، زیرا هم ربات های وحشی وجود دارند که در قالب ربات های حیوان به شما حمله میکنند هم دیگر ربات ها که هر لحظه میتوانند جان شما را به خطر بیندازند. با تفنگ های پیشرفته ای که در اختیار دارید ربات ها را تیکه تیکه کنید،تیراندازی را در خود تقویت کنید و سعی کنید تجهیزات جنگی برای خود بسازید، حتی در بعضی از شرایط میتوانید ربات های حیوان را رام کنید و سوار بر آنها بشوید و در جنگل و دشت ماجراجویی خود را شروع کنید.

با دانلود بازی Karagon خانه بسازید،ربات طراحی کنید و تجهیزات پیشرفته ای را علم کنید و دنیا را تغییر دهید. میتوانید خانه و ساختمان های چند طبقه را کاوش کرده و اطلاعات و وسایل جدیدی از آن به دست آورید، میتوانید مزرعه بسازید، کشاورزی کنید و زندگی جدیدی را شروع کنید و همچنین طرح واره ها و الگو هایی که در بازی هست را کشف کرده و به راز آنها پی ببرید.

شما میتوانید دانلود بازی Karagon برای PC، بازی را بصورت تک نفره و آفلاین یا بصورت گروهی و آنلاین انجام داده و لذتش را ببرید. قطعات ربات ها را از منابع طبیعی و معادن تامین کنید و ربات های فرسوده را بازیافت و دوباره استفاده کنید.مسیر خود را انتخاب کنید، از طریق سطوح فناوری پیشرفت کنید و قدرت رویارویی با مناطق و ربات های جدید هیجان انگیز را به دست آورید.



نام: Karagon
حجم فایل: 12.1 گیگابایت
شرکت سازنده: Tbjbu2
تاریخ انتشار: Feb, 2023
امتیاز استیم: 7 از 10
نسخه: Early Access
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن, ماجرایی, فانتزی, نقش آفرینی, شبیه سازی, استراتژیک
امکان استفاده بصورت آنلاین: دارد
منتشر کننده: Tbjbu2
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *