دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Killzone 3 برای پلی استیشن 3

بازی Killzone 3 در سبک شوتر اول شخص می باشد که توسط استودیو Guerrilla Games ساخته شده است و استودیو Sony Copmuter Entertainment ان را به صورت انحصازی برای PS3 منتشر کرده است . Visari رهبر Helghast مرده است اما جنگ فاصله ی زیادی تا تمام شدن دارد . نیروهای Helghast تدارک یک ضد حمله عظیم بر نیروهای ISA می بینند تا سیاره Helghan را از وجود آنها خالی کنند . رهبر جدید Helghast بسیار قدرتمند تر بوده و از سلاح های بسیار قدرتمندی استفاده می کند . شما در نقش مامورین ISA ظاهر می شوید که در وهله ی اول باید سعی کنید تا خود را تهاجم دشمن نجات دهید در وهله ی دوم باید سعی کنید از تمامی ابزار برای به پایان بردن جنگ استفاده نمایید . گیم پلی این نسخه بسیار شبیه به Killzone 2 بوده و یکسری المان ها و تغییراتی روی آن ایجاد شده است . یکی از نکات تحسین برانگیز بازی محیط های متنوع می باشد که گیم پلی آن را بسیار جذاب تر خواهد کرد . قابلیت Jetpack از این نسخه اضافه شد قبلا فقط یک نسخه Spin Off از بازی که برای کنسول دستی سونی منتشر شده بود چنین ابزاری را داشت . یک سیستم جدید به اسم Brutal Melee نیز در Killzone 3 اضافه شده که می توانید دشمنان را از نزدیک و به وسیله ی Combo از بین ببرید . قسمت آنلاین بازی از سه مد Guerilla Warfare , Warzone و Operation استفاده می کند و قابلیت پشتیبانی از 1 بازیکن به صورت همزمان را دارا می باشد . برای آن دسته از بازیکنان که می خواهند بازی را به صورت آفلاین Co-Op انجام دهند خبر خوب آن است که نسخه شماره 3 بازی از این قابلیت پشتیبانی می کند . تنها مد آفلاینی که در آن شما باید با هوش مصنوعی مبارزه کنید BotZone نام دارد .دانلود

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Killzone 3

نام بازی (فارسی) : کیلزون 3

پلتفرم : PS3

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2011

شرکت سازنده : Guerrilla Games

منتشر کننده : Sony Copmuter Entertainment

سبک بازی :اکشن اول شخص

  • 11 replies
    1. سجاد says:

      سلام
      پارت 10 خطای checksum می دهد.من همه پارت ها را با صرف زمان بسیار زیادی دانلود کردم و الان به این مشکل برخوردم.

      پاسخ دادن
    2. مهدی says:

      سلام بعد خرید دی وی دی ها باید چیکار کرد ؟
      من این بازیا دانلود کردم ولی بخاطر یه فایل 9گیگی نشد تو هارد بریزم چون فورمتش فت32 این دی وی دی ها این مشکل را نداشته باشه؟

      پاسخ دادن
    3. مهدی says:

      سلام بعد خرید دی وی دی ها باید چیکار کرد ؟
      من این بازیا دانلود کردم ولی بخاطر یه فایل 9گیگی نشد تو هارد بریزم چون فورمتش فت32 این دی وی دی ها این مشکل را نداشته باشه؟
      نمیشه با این فایل 9گیگی کاری کرد به نظره شما ؟
      من هم اسپلش کردم ولی موقع جوین شدن باز هم به همون مشکل برخوردم اگه نرم افزار خاصی داره واسه حل این مشکل بگید اسمش چیه لطفا؟
      با تشکر فراوان

      پاسخ دادن
      • Mahdi says:

        دوست عزیز یک نرم افزار بود ولی اسمش یادم نمیاد اون فایل ها را اسپلیت می کرد برای انتقال راحت

        پاسخ دادن
    4. مهدی says:

      سلام این بازیا دان کردم ولی یه فایل 9gigتوشه که رو هارد اکسترنال من کپی نمیشه چون فت32 هست فرمتش و به دلیل این کهps3فقط با این فرمت سازگاره نمیتونم عوض کنم فایل را تیکه تیکه کردم و کپی شد ولی موقع چسبوندن فایل باز ارور داد فایل بالای 4gigچیکار کنم 42 گیگ دان کردم خوهشن راه حلی اراعه بدید

      ممنون

      پاسخ دادن
      • Mahdi says:

        دوست عزیز یک نرم افزار هست که در این مواقع فایل ها را Split می کنه ولی اسمش متاسفانه یادم نیست

        پاسخ دادن
    5. پیمان says:

      خیلی ممنون از زحماتتون . برنامه ای برای قرار دادن kilzone 2 روی سایت ندارین چون گشتم نبود .

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *