دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Knife Hit v1.3.2 برای اندروید و iOS + مود

Knife Hit بازی Knife Hit در سبک بازی های Arcade و تفننی است که برای علاقه مندان به این نوع از بازی ها بسیار جذاب خواهد بود. در بازی Knife Hit شما باید دست به چاقو شوید! بله باید چاقو های تیز خود را برداشته به سمت هدف پرتاب کنید. هدف شما در این بازی تنه های درختی هستند که به صورت چرخان مقابل شما قرار میگیرند و شما باید به سمت آن ها نشانه روی کنید و نهایتا با یک پرتاب دقیق آن را مورد اصابت قرار دهید. این بازی دارای مراحل بسیار متفاوت و چالش برانگیزی است که بازیکنان را مجذوب خوب میکند و یقینا ساعت ها شما را میخکوب خواهد کرد. بعد از هر پنج مرحله با یک چالش جدید روبرو می شوید که باید آن را حل کرده و خود را برای مراحل بعدی آماده کنید.

سایر توضیحات : دقت کنید که در هر مرحله تعداد معینی از چاقوها را در اختیار دارید که باید تمامی آن ها را به هدف زده و دقت کنید که چاقوهایتان به یکدیگر برخورد نکنند. با بالاتر رفتن مراحل سرعت چرخش تنه های درختان نیز افزایش می یابد که این امر بازی را سخت تر خواهد کرد. سیب هایی روی تنه ها قرار دارد که با زدن آن ها میتوانید امتیاز بیشتری کسب کنید و چاقوهای جدیدی به مجموعه خود اضافه کنید. بازی بسیار مهیج و زیبا Knife Hit طرفداران بسیاری در سراسر جهان پیدا کرده است. بازی Knife Hit توسط استودیو بازی سازی Ketchapp برای علاقه مندان ساخته شده که از طریق مارکت گوگل پلی برای کاربران اندروید به صورت رایگان منتشر شده است. شما هم میتوانید بازی مهیج Knife Hit را از سایت دانلود فارسی دانلود کرده و از ساعت ها بازی کردن با آن لذت ببرید.

Knife.Hit.center

ویژگی های بازی Knife Hit :

 – گیم پلی ساده و اعتیادآور

 – صدا گذاری بسیار مهیج

 – گرافیک فوق العاده جذاب

 – وجود مراحل بسیار جذاب و چالش برانگیز

Knife Hit

به روز رسانی :

1396/12/02 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *