دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Legend of Hand – PC

Legend of Hand به داستان قهرمان در تلاش حماسی می پردازد تا به اسطوره ای بزرگ دست تبدیل شود. یک مرد که می تواند صلح را به یک دغدغه بازگرداند. با الهام از کلاسیک های ماجراجویی، افسانه ها و هنرهای رزمی Far-east، بازی های 80 و 90 را ضرب و شتم دادند، این نقطه و کلیک ماجراجویی بازیکن را در یک سفر منحصر به فرد از طریق زمین های جادویی. یک شخص مبهم که چند سال پیش ناپدید شد. او یک مرد است که قادر به متوقف کردن ناآرامی های جمع آوری شده است که جهان شما را تهدید می کند. برای پیدا کردن دست شما نیاز به سفر از طریق چهار جزیره مرموز، پیدا کردن سرنخ و چالش برانگیز خود را استادان غم انگیز – به اصطلاح انگشت دست! او استاد هنرهای رزمی است و پیدا کردن آنها همیشه آسان نخواهد بود.

سایر مشخصات بازی: این بازی یکی از بازی های بسیار پرطرفرار این کمپانی بازی سازی می باشد که در برخی از همایش های بازی های رایانه ای نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. همانطور که گفته شد گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان بوده و شما می توانید پس از چند دقیقه بازی تمام گیم پلی آن را به خوبی فراگیرید. این بازی دارای محیط های مختلف و همچنین موسیقی بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را مدت ها سرگرم نگه دارد.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*دقت کنید که قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز را مطالعه کرده باشید*

Legend.of.Hand.center

مشخصات بازی Legend of Hand:

نام بازی :  Legend of Hand

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار :2017

شرکت سازنده :Cloak and Dagger Games

منتشر کننده :Cloak and Dagger Games

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Legend of Hand

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *