دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Legendary Gary – PC

شب های خود را با بازی Legend of Spear سپری کنید. یک بازی ماجراجویی فانتزی، که در آن قهرمان و دوستانش با سرزمین های عجیب و غریب سفر می کنند و در حال مبارزه با دست با دست با انواع موجودات هستند، صرف می کند. این جنگ ها بر روی یک شبکه شش ضلعی قرار دارد. در هر نوبت، تمام رزمندگان به طور همزمان عمل می کنند. شما باید تصمیم بگیرید که کدام یک از اعضای حزب شما انجام خواهد شد. هیچ رول تاس وجود ندارد، بدون فشار زمان، و با هر انتخاب شما می توانید ببینید که چگونه نوبت حل و فصل قبل از شما متعهد است. اما با هر برخورد، دشمنان تاکتیک های جدید خود را به ارمغان خواهند آورد و شکست آنها به طور فزاینده ای پیچیده خواهد شد. در صورت بروز هرگونه مشکلی، گزینه های مختلفی را در اختیار شما می گذارید تا راه حل های مختلفی را برای هر مشکل باز کنید. جنگ در Legendary Gary طراحی شده است که یک تمرین بدون استرس در حل مسائل است.

سایر مشخصات بازی: این بازی یکی از بازی های بسیار پرطرفرار این کمپانی بازی سازی می باشد که در برخی از همایش های بازی های رایانه ای نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. همانطور که گفته شد گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان بوده و شما می توانید پس از چند دقیقه بازی تمام گیم پلی آن را به خوبی فراگیرید. این بازی دارای محیط های مختلف و همچنین موسیقی بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را مدت ها سرگرم نگه دارد.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*دقت کنید که قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز را مطالعه کرده باشید*

Legendary.Gary.center

مشخصات بازی Legendary Gary:

نام بازی :  Legendary Gary

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار :2016

شرکت سازنده :Evan Rogers

منتشر کننده :Evan Rogers

سبک بازی : استراتژیک، ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Legendary Gary

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *