دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Legendary Heroes MOBA v3.0.5 برای اندروید و iOS + مود

Legendary Heroes MOBA بازی Legendary Heroes MOBA یک بازی نقش آفرینی به صورت آفلاین می باشد که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی هر جنگ برای خود یک دلاور و قهرمان دارد. نبرد کنید و بجنگید! دشمن همیشه پرقدرت می باشد اما این شما هستید که ابتکار عمل دارید و می توانید با فکر و توانایی های خود دشمن را به زانو درآورید. در نبردها پیش بروید و قهرمانان خود را به افسانه تبدیل کنید. باید بسیار هوشیار و با صلابت باشید تا بنوانید قهرمانی را به افسانه تبدیل کنید. بنابراین خود را آماده کنید! در بازی جذاب  Legendary Heroes MOBA بزرگترین نبرد و جنگی که تا کنون اتفاق افتاده رخ خواهد داد. قهرمانان از سراسر دنیا آمده اند! سلاح خود را بردارید و وارد میدان شوید!

سایر مشخصات : در این بازی که مجموعه ای از قهرمانان گرد آمده اند، همگی تنها برای یک هدف وارد میدان شده اند. اینکه خود را ثابت کنند و به همه دنیا اعلام کنند که تیم خود بهترین تیم دنیاست. هر قهرمان دارای قدرت های منحصر به خود می باشد که شما می بایستی آنها را کنترل کنید و علیه خودشان به کار گیرید. قدرت و سرعت خود را افزایش دهید تا بتوانید در این کارزار بزرگ پیروز میدان باشید. این بازی که تفاوت های بسیاری با سایر بازی های سبک خود دارد محصولی از استودیوی Monstro می باشد که توانسته میلیون ها کاربر را به میدان بکشاند و درگیر جنگ های بزرگ کند.

دانلود بازی Legendary Heroes

ویژگی های بازی Legendary Heroes MOBA :

– دارای کنترل های سریع و ویژه که باعث ایجاد نبردهای سرعتی می شود.

– دارای قهرمانانی با ویژگی های منحصر به فرد که برای هر کاراکتر 4 ویژگی خاص وجود دارد.

– دارای 40 نقشه منحصر به فرد برای بازیکنان

– قابلیت پیشرفت پیوسته و مداوم یک قهرمان به دلخواه خود تا تبدیل شدن به افسانه.

– بازی کاملا رایگان می باشد

Legendary Heroes MOBA

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *