دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی LEGO Worlds Monsters – PC نسخه CODEX + آخرین آپدیت

شب هالووین است و تمام شهر در حال برگذاری جشن و سرور هستند. اما در این مکان، جاییکه تمام هیولاها دور یکدیگر جمع هستند، فضا بوی دیگری می دهد. همه چیز بوی ترس میدهد. در تمام شهر نیز خانه های ارواح، هیولاهای بسیار ترسناک و انواع و اقسام سورپرایز ها دور یکدیگر جمع هستند تا یک دنیای جدید و جالب را برای شما ترسیم کنند. شما می توانید راننده قطار ارواح شوید و یا یک هیولای دانشمند باشید تا بتوانید کاشف چیزهای جدید باشید. بگردید و بگردید تا این دنیای پر رمز و راز را کشف کنید و از ویژگی های آن برای پیشبرد داستان استفاده کنید.

سایر توضیحات: بازی LEGO Worlds Monsters یک پک الحاقی برای بازی بسیار محبوب LEGO Worlds است که در آن شما با دنیای هیولاها روبرو خواهید شد. در این بازی ایده های ترسناک به بازی افزوده شده اند و مثل همیشه دو شرکت TT Games و Traveller’s Tales تمام سعی خود را کرده اند تا بازی را از حالت کلیشه ای خارج کنند. این بازی جذاب توسط شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

LEGO Worlds Monsters center

مشخصات بازی LEGO Worlds Monsters :

نام بازی : LEGO Worlds Monsters

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : TT Games , Traveller’s Tales

منتشر کننده : Warner Bros. Interactive Entertainment

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

LEGO Worlds Monsters

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *