دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی LINE Rangers v5.0.0 برای اندروید و iOS

LINE Rangers شروع هیجانی دیگر را در line rangers با ما تجربه کنید. اوضاع شهر بسیارعادی بود و مردم شهر در آرامش و امنیت زندگی می کردند. تا اینکه یک روز ناگهان متجاوزان به شهر حمله می کنند و قصد تصرف اموال و دستگیری مردم شهر را می کنند. اوضاع شهر دیگر عادی نیست. مردم ترسیده اند و برای نجات جان خود پا به فرار گذاشته اند. اما تعدادی از دوستان شما نتوانسته اند فرار کنند و دشمن آن ها را به اسارت گرفته است. اکنون وظیفه شما این است که شجاعانه وارد شهر شوید و دوستان خود را پیدا کنید، با دشمنان مبارزه کنید و با شکست آن ها دوستان خود را که منتظر کمک شما هستند نجات دهید و آزادی و امنیت را به شهر برگردانید و قهرمان شهر خود شوید.

سایر مشخصات : شما در این نبرد تنها نیستید و line rangers به شما این امکان را می دهد تا با دوستان خود Brown , Cony , Moon و James در سراسر جهان دیدار کنید و از آن ها برای همکاری در این مبارزه کمک بگیرید و ارتشی بسیار قوی بسازید و وارد شهر شوید و دشمنان را نابود کنید و دوستان خود را نجات دهید و البته، امتیاز کسب کنید. همچنین شما در این بازی میتوانید ارتشی با بیش از 400 نفر بسازید و در مسیر مبارزه از آن ها کمک بگیرید.

دانلود بازی LINE Rangers

ویژگی های بازی line rangers :

– قابلیت ساخت چندین ارتش  به صورت مجزا

– رقابت در چالش های مختلف و شکست دشمنان و ارتقا تجهیزات و امکانات جنگی

– در دسترس بودن تجهیزات جنگی مختلف: سلاح ها، زره ها و لوازم جانبی دیگر برای پیشرفت در نبرد

 – لذت نبرد در جنگ های چندگانه را تجربه کنید. مبارزه عادی برای نجات جان دوستان. مبارزه ویژه برای ارتقا تجهیزات و امکانات  و مبارزه یک به یک که به صورت اختصاصی در مراحل مختلف ارائه می شود.

 – قابلیت مبارزه تکی یا مبارزه با کمک گروه های دیگر.

 – نبرد با دشمنان بی شمار که هیجانی پایان ناپذیر برای شما به ارمغان خواهد آورد.

LINE Rangers

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *