دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Loot Run – PC

Loot Run بازی Loot Run از سبک بازی های ماجرایی است که تجربه یک بازی مهیج در سبک نقش آفرینی را برای شما رقم خواهد زد! خود را برای یک بازی با داستانی پر پیچ و تاب مهیا کنید. داستان بازی از این قرار است که یک زن جوان بسیار مرموز در وسط ناکجا آباد ظاهر میشود!! آیا او میتواند در برابر اتفاقات بسیار عجیب و غریبی که در قلمرو فرماندهی رخ می دهد، کاری از پیش ببرد؟! آیا می تواند در این مسیر دشوار و پر از چالش باری از دوش شما بردارد؟ شما باید تمام توان خود را بکار بگیرید تا دشمنان خود را نابود کنید و به ماجراجویی در دل بازی ادامه دهید. از سلاح های مختلف و مرگبار موجود در بازی نهایت استفاده را ببرید تا بتوانید در این مسیر سخت در برابر دشمنان خود پیروز و فاتح باشید.

سایر توضیحات : بازی Loot Run با گرافیک فانتزی و مهیج خود طرفداران بسیاری دارد که برای علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی گزینه مناسبی خواهد بود. بازی بسیار مهیج و جذاب Loot Run با گیم پلی اعتیاد آورش ساعت ها شما را پای کامپیوتر خود میخکوب می کند. بازی زیبای Loot Run توسط استودیو بازی سازی Three Guys Game Studio برای علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی کامپیوتری ساخته شده و از طریق همین استودیو نیز منتشر شده است. اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های ماجرایی هستید می توانید بازی Loot Run را با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی دانلود کنید.

Loot.Run.center

مشخصات بازی Loot Run :

نام بازی : Loot Run

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Three Guys Game Studio

منتشر کننده : Three Guys Game Studio

سبک بازی : ماجرایی، نقش آفرینی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Loot Run

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *