دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Lord Of The Rings Conquest برای PS3

بازی Lord Of The Rings Conquest در سبک اکشن می باشد که توسط استودیو Pandemic Studios ساخته شده و استودیو Electronic Arts این بازی را برای کنسول PS3 در سال 2009 منتشر کرده است . بازی به شما این امکان را می دهد که بین جناح خیر و شر یکی را انتخاب کنید ولی برخلاف The Battle for Middle-earth سائرون در تلاش برای جلوگیری از تخریب حلقه و استفاده از قدرت آن برای تشکیل سپاهی قدرتمند می باشد . بازیکنان می توانند در یکی از نقش های Rohan , Gondor , Rivendell , Harador , Mordor و یا Isengard حضور پیدا کنند و بستگی به نوع انتخاب در قسمت داستانی و جانحی می باشد که در آن حضور دارید . بازی Lord Of The Rings Conquest بسیار هدفمند می باشد و نیاز است تا برای شکست دشمنان تا مقدار خاصی به آنها خسارت وارد کنید و یا موقعیت خود را حفظ کنید تا تایمر آغاز گردد . اگر در قسمتی از بازی بمیرید بازی را درست از جایی که مردید آغاز خواهید کرد و هیچ خدشه ای به داستان آن وارد نمی شود . ما همان گونه که بدیهی است یک مقدار خون مشخص دارید که در صورت از بین رفتن نیاز است تا بازی را از جایی خاص دوباره آغاز کنید . در  Lord Of The Rings Conquest ما مشاهده می کنیم که چگونه در طی 3 سال چشم ساخته شده و حلقه را برای زنده شدن و بازگشتن به جسم خود فرمی خواند . چهر نژاد قابل بازی Warrior , Archer , Scout و Mage هستند که هرکدام توانایی خاص خود را دارند و می توانید بسته به سبکی که به آن علاقه دارید کارکتر خود را انتخاب کرده آن را شخصی سازی نمایید و وارد میدان جنگ شوید .

دانلود بازی Lord Of The Rings Conquest برای PS3
دانلود بازی Lord Of The Rings Conquest برای PS3

مشخصات بازی :

نام بازی : Lord Of The Rings Conquest

نام بازی (فارسی) : ارباب حلقه ها تسخیر

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2009

شرکت سازنده : Pandemic Studios

منتشر کننده : Electronic Arts

سبک بازی : اکشن

  • 12 replies
    1. احسان تاجی says:

      اقا میشه لطف کنید جواب بدید من دانلود کردم همرو و فایل هارو هم اکترکت کردم الان هیچ چیزی نیس من بزنم بازی نصب شه

      پاسخ دادن
    2. احسان says:

      سلام میشه به من بگین الان چجوری باید اینو نصب کنم فایل ها رو اکسترکت کردم ولی هیچی نیس بزنم نصب شه که

      پاسخ دادن
    3. سعید says:

      لطفا بازی crysis3 رو تو سایتتون اضافه کنید هر سایتی میرم پارت چهارم مشکل داره امیدوارم اینبار نباشد

      پاسخ دادن
    4. Hesampc says:

      آقا سری بازی های ارباب حلقه ها خیلی قشنگ بودن . بهتریناشون return the king و war in the north بودن . اولی حدودای 2011 و دومی 2013 تولید شدن . امیدوارم در آینده هم ساخته شن . حیف که دیگه خصوصیت Local CO-OP توشون نیست مثل بازگشت پادشاه . اون حالتی که می شه دو نفره با یه سیستم بازی کرد . با دسته خیلی خوب بود .

      پاسخ دادن
    5. ایمان says:

      سلام .واقعا نمیدونم چجوری تشکر کنم که این بازی درخواستیمو به این زودی گذاشتین
      ممنون و همیشه موفق باشید.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *