دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Lost Home – PC

Lost Home بازی Lost Home یک بازی بسیار بامزه و ماجرایی است که داستان دو حیوان که در جست و جوی یک خانه جدید برای خود هستند را روایت میکند. در این بازی سرشار از هیجان، یک گورکن و یک مار با هم همکاری می کنند تا یک خانه جدید برای خود پیدا کنند. ولی در راه کسب این موفقیت با چالش های بسیار زیادی روبرو می شوند. آن ها باید با کمک هم و با استفاده از تمام توانایی های خود از خطراتی که در محیط پیرامونشان قرار دارد جان سالم به در ببرند و همچنین مراقب شکارچیانی که قصد شکار آن ها را نیز دارند، باشند. تنها راه غلبه بر این همه حوادث متنوع فقط و فقط همکاری این دو دوست است.

سایر توضیحات : بازی مهیج Lost Home با گرافیک دو بعدی اما بسیار جذابش مطمئنا یکی از بهترین گزینه ها برای پرکردن اوقات فراغت شما خواهد بود و با داستان مهیج و گیم پلی اعتیاد آورش ساعت ها شما را پای کامپیوتر خود میخکوب میکند. این دوستان مهربان با دشمنان بسیاری مواجه خواهند شد که باید با همکاری و کمک یکدیگر آن ها را نابود کرده و از پیش رو بردارند. در اواخر سال 2017 میلادی بود که کمپانی بازی سازی Lunar Collapse بازی مهیج و ماجرایی Lost Home را منتشر کرد. شما کاربران عزیز هم می توانید این بازی بسیار مهیج را از سایت دانلود فارسی با لینک مستقیم دانلود، دانلود کرده و بازی کنید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Lost-Home.center

مشخصات بازی Lost Home :

نام بازی : Lost Home

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Lunar Collapse

منتشر کننده : Lunar Collapse

سبک بازی : ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Lost Home

  • 1 replies
    1. علی says:

      سلام از دوستاني که این بازی رو تموم کردند لطفا کمک کنند غول مرحله آتشفشان که همش سنگ می ندازه رو چجوری بکشم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *