دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Machine Made Rebirth – PC

Machine Made Rebirth بازی Machine Made Rebirth قطعا ارزش دانلود و بازی کردن را دارد، زیرا به طور قطع مکانیک ساده و گیرای آن و همچنین عمق بازی، افراد را به خود جلب می کند و پای بازی می نشاند. داستان بازی دارای جریانی منحصر به فرد می باشد به طوری که داستان بعد از رخدادهایی آغاز می شود که این خود باعث جذابیت داستان خواهد شد. بازی  که دارای داستانی پویا می باشد در سبک بازی های نقش آفرینی است. در این بازی شما به عنوان نقش Tibby وارد می شوید. او که دختری فرشته ای می باشد در دنیایی پر از تکنولوژی های پیشرفته، جادوها و فسادها گم شده و سرگردان می باشد. همچنین او حافظه خود را هم از دست داده است. Tibby باید راهی پیدا کند تا گذشته  خود را پبدا کند و خود واقعیش را بیابد تا شیطان و ماشینی که جهان را تهدید می کند، سرنگون کند.

سایر مشخصات : در بازی جذاب Machine Made Rebirth شما با ترکیب رنگ های مختلف موجه خواهید شد. همچنین می توانید به شخصی کردن کاراکترها بپردازید، آنها را بسازید و هم پیمانان خود را احظار کنید. موارد بسیاری وجود دارد تا به بازیابی گذشته Tibby و افرادی که در دنیای او وجود داشتند بپردازید و با کمک همه نشانه ها به کشف رازهای او و گذشته اش بپردازید. همه این موارد طوری فعالیت می کنند که به بازیکن حافظه Tibby را نشان می دهند. این بازی برای علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی طراحی شده تا آنها را بنشاند و با درگیر کردن در داستان خود و کاراکترهای متنوع موجود به ارتقای سطح خود مشغول شوند و لذت واقعی یک بازی متفاوت را بچشند.

دانلود بازی کامپیوتر Machine Made Rebirth

مشخصات بازی Machine Made Rebirth :

نام بازی : Machine Made Rebirth

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 10Oct, 2017

شرکت سازنده : Proteus Studios

منتشر کننده : Sometimes You

سبک بازی : نفش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Machine Made Rebirth

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *