دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Mad Max Road Warrior – PC تمام نسخه ها

به دنیای Mad Max خوش آمدید! جایی که دنیایی آخرالزمانی را به چیم خواهید دید و در اولین قدم متوجه این حقیقت تلخ می شوید که رمز زنده ماندن در این گرداب شن، فقط و فقط ماشین های جنگی و خشونت بی حد و مرز است! شما در نقش Mad Max باید به دنبال راه فراری از این سرزمین باشید. شما در این بازی باید در مقابل دشمن اصلی خود یعنی رئیس بزرگ باستید و با یاران جان فدای او در همه حال مقابله کنید. در سرزمینی به نام Wasteland که در آن بنزین و قطعات ماشین تنها راه فرار شما از مرگ هستند، بدون شک بازی شما با مرگ بسیار دیدنی خواهد بود.

سایر توضیحات: بازی Mad Max Road Warrior نسخه جدیدی از بازی Mad Max است که در آن پک های الحاقی پلی استیشن 4 نیز گنجانده شده است این دو پک الحاقی مدت هاست که هواداران این بازی را در پلتفرم PC منتظر نگه داشته است اما این انتظار به پایان رسید و نسخه Mad Max Road Warrior به بازار عرضه شد. بازی Mad Max Road Warrior توسط شرکت Avalanche Studios تولید و توسط شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Mad Max Road Warrior center

مشخصات بازی Mad Max Road Warrior :

نام بازی : Mad Max Road Warrior

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Avalanche Studios

منتشر کننده : Warner Bros. Interactive Entertainment

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Mad Max Road Warrior

  • 3 replies
    1. ‍‍پویا says:

      این بازی یکی از بهترین تجربه های شما در سبک بازی خواهد شد.
      داستان بازی هم که بسیار زیبا و تلخ و احساسی هست.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *