دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Malzbies Pinball Collection – PC نسخه PLAZA

بازی Malzbies Pinball Collection توسط شرکت Malzbie Games ساخته و ارائه شده است. این بازی سالن های پین بال را در سبک های دهه 1990 ارائه می دهد که می توان به انواع سالن های پین بال تخیلی اشاره کرد که در زندگی واقعی ساخته نشده است. ویژگی های بازی به طور کامل و بصورت فیزیکی محاسبه شده است. گرافیک واقع گرایانه، صداهای خیره کننده و صفحه نمایش ماتریسی متحرک، احساس یک بازیی عالی را برای شما به ارمغان می آورد! جداول “کارناوال”، “باغ”، “کلانتر” و “خانه روح”، به عنوان DLC در دسترس هستند که از داخل این مجموعه می توان میز پین بال مورد علاقه خود را انتخاب کرد. جداول بیشتر در ماههای آینده اضافه خواهند شد و سپس به عنوان DLC نیز در دسترس خواهند بود.

سایر مشخصات بازی: Malzbies Pinball Collection یکی از بازی های جذاب و قدیمی است که پلیری با هر سبک را برای مدتی سرگرم خواهد کرد . اگر از کاربران ویندوز ایکس پی Xp بوده باشید ، بازی پین بال Pinball را به یاد دارید. یک بازی جذاب و ساده که با شروع بازی باید مراقب می بودید تا توپ به پایین نیفتد و با هر بار بالا رفتن امتیاز می گرفت. این پین بال جدید محیط کاملا سه بعدی دارد و نسبت به نسخه قدیمی خود محیط های بازی بیشتری در اختیار کاربر قرار گرفته است. خالق این بازی می گوید: هدف من ایجاد مجموعه واقع بینانه تر و متنوع تر بوده است که تا به حال ساخته شده است. به همین دلیل است که من بدون جلوه های ویژه کار می کنم و فقط از عناصری استفاده می کنم که از لحاظ فنی در جداول واقعی پین بال امکان پذیر است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Malzbies.Pinball.Collection.center

مشخصات بازی Malzbies Pinball Collection:

نام بازی :  Malzbies Pinball Collection

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : اکتبر 2017

شرکت سازنده : Malzbie Games

منتشر کننده : Malzbie Games

سبک بازی : ورزشی، شبیه ساز

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Malzbies Pinball Collection

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *