دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Marble Skies

Marble Skies یک بازی پلتفرمر سه بعدی است که در آن شما باید یک توپ را در راستای  مراحلی متنوع کنترل کنید و در بهترین زمان ممکن به خط پایان برسید.با تمام توان بازی کنید تا رکورد های قبلی خودتان را بشکنید .این بازی از عناوینی همچون Marble Madness و Marble Blast الهام گرفته است .20 مرحله برای بازیکنان مبتدی طراحی شده است  تا بتوانند خیلی راحت با مکانیزم ها و کنترل بازی اشنا شوند تقویت کننده های متنوعی در این مراحل وجود دارند که برای این دسته از بازیکنان بسیار مناسب هستند .20 مرحله برای سطح مهارت متوسط طراحی شده اند که بازیکنان بعد از گذراندن مراحل سطح مبتدی می توانند آن ها را هم تجربه کنند وقتی به این مراحل می رسید می توان گفت که شما مهارت های مختلف را آموخته اید و سعی می کنید تا به بهترین زمان ممکن دست پیدا کنید .20 مرحله نیز برای سطح مهارت پیشرفته طراحی شده اند، این مراحل به بازیکنانی پیشنهاد می شود که آنقدر در بازی مهارت کسب کرده اند که دیگر هیچ چیز برایشان سخت نیست  پس می توانید انتظار مراحلی چالش برانگیز را داشته باشید.

سایر توضیحات :هر مرحله از بازی Marble Skies به طور مشخص طراحی شده است تا قابل درک باشد و به شما در بازی کردن آزادی بدهد .آیا تجربه ای ساده و ارامش بخش می خواهید ؟یا اینکه می خواهید به صورت Speedrun بازی کنید ؟ تصمیم با شما است. بازی دارای کنترلی بسیار سریع و دقیق است ،با استفاده از کیبورد و ماوس یا حتی دسته می توانید به خوبی بازی کنید چون ورودی های شما با دقت کامل اعمال می شوند .هر مرحله موانعی چالش برانگیز را پیش روی شما قرار می دهد و البته تقویت کننده های متنوعی نیز برای عبور از این موانع برای شما در نظر گرفته شده اند .Marble Skies به طور کلی بازخورد های مثبتی داشته است و انتظار می رود گیم پلی مناسب آن در کنار 24 موسیقی متن زیبا تجربه ای قابل قبول برای طرفداران بازی های پلتفرمر به ارمغان بیاورد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن مسابقه ای Marble Skies جدید

مشخصات بازی   Marble Skies:

نام بازی : Marble Skies

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Birdwall Games

Birdwall Games

سبک بازی :اکشن ، مسابقه ای ، ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Marble Skies

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *