دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Mars Taken – PC نسخه CODEX

سیاره مارس یا همان مریخ، سال های زیادی است که مورد توجه دانشمندان مختلف  قرار دارد و نظریه های مختلفی راجع به این سیاره ارائه شده است که هر کدام  نقاط قوت و ضعف خود را دارند. بازی Mars Taken بر اساس یک افسانه بسیار معروف از این سیاره ساخته شده است. Jonathan Rollins شخصی است که به همراه چندی از دانشمندان برای کشف این سیاره وارد آن شده اند. او این کار ار برای پول نسبتا خوب آن انجام می دهد و می خواهد از این پول برای درمان همسرش استفاده کند. به چشم به هم زدنی، ناگهان این ماجراجویی به راهی برای بقا تبدیل می شود. بازی Mars Taken جنگی برای زندگی، عشق و پول است!

سایر توضیحات: بازی Mars Taken ساخته یک نفر است و تیمی یک نفره به نام  Corpix Games آن را تشکیل می دهد. در این بازی شما با 3 نوع آدم فضایی روبرو می شوید و می توانید از 5 نوع اسلحه مختلف برای رویارویی با آنها استفاده کنید. همچنینی شما باید به حل پازل های مختلف بپردازید و راه خود را برای زنده ماندن پیدا کنید.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Mars Taken center

مشخصات بازی Mars Taken :

نام بازی : Mars Taken

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Corpix Games

منتشر کننده : Corpix Games

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Mars Taken

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *