دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Mechs V Kaijus – PC

بازی Mechs V Kaijus یک بازی زیبا و جذاب در سبک بازی های اکشن و استراتژیک است. در Mechs V Kaijus شما نقش فرماندهی یک اسکادران قدرتمند Mechs را می گیرید. به طور مستقیم میدن ادین را کنترل می کند و اعضای تیم را مدیریت می کنید. به طور استراتژیک برج ها و تله ها را در میدان جنگ در حالت تاکتیکی قرار می دهید تا یک دفاع غیر قابل نفوذ ایجاد کنید. استفاده از مهارت های قدرتمند و اعزام واحد پشتیبانی، مانند تانک و هواپیماهای بدون سرنشین، در منطقه جنگی از وظایف شما در این بازی است. از امکانات تکنولوژیکی برای باز کردن ارتقاء، برج ها و توانایی ها استفاده کنید و از تمام منابع موجود برای نجات تمدن انبوهی کای یوس استفاده کنید.

سایر مشخصات بازی: Mechs V Kaijus یک گیم پلی آسان برای درک بهتر اما به چالش کشیدن فکر شما، یک تجربه گیج کننده و بسیار اعتیاد آور را شمامل می شود. شما در این بازی احساس می کنید که Kaijus همیشه برنده خواهد شد. طرفداران ژانر استراتژیک در این بازی یک چالش واقعی در سطوح دشوار و پیشرفته را تجربه خواهند کرد. این بازی فینالیست بازی های کامپیوتری به عنوان بهترین بازی کامپیوتری مسابقه ملی بازی های ویدئویی 2017 (اروگوئه) برای هنر و معرفی مکانیک نوآورانه در سبک خود انتخاب شده است. ژانر Mechs V Kaijus تجربه یک گیم پلی بسیار پویا که در آن شما باید از تمام زرادخانه موجود برای پیشرفت در کمپین استفاده کنید را به شما عرضه می کند.

Mechs.V.Kaijus.center

مشخصات بازی Mechs V Kaijus:

نام بازی :  Mechs V Kaijus

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : می 2018

شرکت سازنده : Doble Punch Games

منتشر کننده : tenacious718

سبک بازی : اکشن، استراتژیک

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Mechs V Kaijus

  • 1 replies
    1. محمد مهدی says:

      لطفا نسخه ی جدید این بازی ر و قرار بدین این نسخه باگ های زیادی داره با تشکر

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *