دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Mind Games Pro v2.9.7 برای اندروید و iOS

بازی Mind Games Pro یکی از بهترین بازی های تقویت توانایی ذهن است که به شما کمک می کند تا بتوانید مغز خود را وادار کنید تا ورزش کند. این ورزش به صورت کاملا ارادی صورت می گیرد به همین خاطر می توان از ورزش های متنوع برای اهداف خاصی نظیر کاهش یا به تعویق انداختن آلزایمر یا فراموشی، تقویت بینایی، قابلیت حل معادلات مختلف و … استفاده کزد. مجموعه بازی Mind Games Pro دارای تعداد زیادی بازی متنوع است و پس از انجام هر بازی، اطلاعات و رکوردهای شما ذخیره خواهد شد. این ذخیره شدن به نرم افزار بازی کمک می کند تا با استفاده از این داده های خام به تجزیه و تحلیل مغز شما بپردازد و بتواند نتایج این بررسی ها را در شکل ها و گراف های مختلف و نمودارهای سلامت به شما نمایش دهد. این کار باعث می شود تا شما بتوانید از نقاط قوت و ضعف مغز خود آگاهی یابید و بتوانید روی نقاط ضعف تمرکز بیشتری کنید و به تقویت آن بپردازید. همچنین سیستم هوش مصنوعی بازی می تواند در انتخاب ورزش یا بازی مناسب کمک کند و بهترین انتخاب را به شما پیشنهاد کند. این بازی از ساخته های شرکت Mindware Consulting, Inc است که برای پلتفرم های اندروید، iOS و حتی ویندوز منتشر شده است.

سایر توضیحات: بازی Mind Games Pro به تقویت و ورزش دادن قوه آگاهی و توجه شما می پردازد. تحقیقات نشان داده اند که توجه به این قوه می تواند تاثیرات مثبتی روی حافظه، دقت و حتی بهبود شرایط روحی و آرامش روحی داشته باشد. همچنین این تحقیقات نشان داده اند که این ابزار می توانند نقش مهمی در بهبود وضعیت عاطفی شما نیز داشته باشند. مجموعه بازی Mind Games Pro به شما کمک می کند تا با استفاده از ابزارهای مختلف بتوانید از این روش در زندگی روزمره خود استفاده کنید.

دانلود mind games جدید

ویژگی های اصلی بازی:

قابلیت بازی در سبک های مختلف و جذاب برای تقویت توانایی های مختلف ذهن

گرافیک بسیار خوب بازی ها و برنامه ها

سبک های متنوع بازی

سادگی در کنترلر های بازی به طوریکه تنها دغدغه شما بازی کردن باشد

استفاده از رنگبندی مناسب برای تمامی سنین

قابلیت مشاهده میزان کارکرد مغز شما در نواحی مختلف

یک بازی بسیار جذاب برای تمامی سنین

و …

Mind Games Pro

به روز رسانی :

1396/11/02 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *