دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Mission Impossible RogueNation برای آیفون و اندروید

بازی Mission Impossible RogueNation یک بازی فوق العاده زیبا در سبک اکشن و ماموریتی می باشد که به تازگی برای سیستم عامل های آی او اس و اندروید منتشر شده است که فقط به صورت آنلاین اجرا می شود . شما می توانید در این بازی ماموریت های هیجانی را تجربه کنید . بازی Mission Impossible RogueNation توسط استدیو بازی سازی GLU ساخته شده است . در این بازی باید خیلی هوشمندانه عمل کنید به گونه ای که خود را در یک مکان امن مخفی کنید و سپس حملات مرگبار خود را آغاز کنید . پیش از این فیلم Mission Impossible RogueNation منتشر شده است که این بازی شباهتی به صحنه های جذاب این فیلم دارد . و همچنین داستان بازی همانند فیلم است و شما باید در نبرد های سخت و دشوار شرکت کنید و با استفاده از سلاح های خود دشمنان را یکی پس از دیگری شکست دهید . این بازی به صورت رایگان در اپ استور و گوگل پلی قرار گرفته شده است که می توانید از آن لذت ببرید .

 

ویژگی های بازی Mission Impossible RogueNation :

– بازی در سبک اکشن ماموریتی

– ساخته شده همانند فیلم Mission Impossible RogueNation

– دارای شخصیت های محبوب تام کروز ، جرمی رنر و …

– دارای سلاح های مختلف با قابلیت ارتقاء آن ها

– وجود ماموریت های بسیار هیجانی و جذاب

– دارای گرافیک بسیار بالا و گیم پلی جذاب

– رایگان در اپ استور و گول پلی

نابود کردن پایگاه دشمن

ماموریت ها غیر ممکن

– دفاع از صندوق بین المللی پول خود در برابر دشمن

– دارای سلاح هایی مانند تفنگ تک تیرانداز ، تفنگ کلت ، اسلحه های سنگین و تفنگ گاوس

 

Your mission, should you choose to accept it
Infiltrate secure locations and eliminate high-profile targets, perform lethal strikes and confront the Syndicate across the globe

  • 3 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *