دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی MotoGP 15 برای PS3 و Xbox 360

بازی MotoGP 15 در سبک مسابقه ای , شبیه ساز , ورزشی می باشد که توسط استودیو Milestone S.r.l ساخته شده است و استودیوی مذکور بازی را برای PS3 و Xbox 360 منتشر کرده است . آیا آماده ی روبه رو شدن با چالش های جدید در نسخه MotoGP 15 هستید ؟ این بازی با دیگر به صورت جامع و کامل آمده است تا تجربه ی بهتری را برای شما به وجود آورد . در قسمت Career ما شاهد اضافه شدن مدی جدید به نام Personal Teams هستیم . قسمت AI و فیزیک بازی کاملا بهینه شده است و بهبود تعاملی زیادی را در تفکیک دوچرخه و موتور شاهد خواهیم بود و مدهای مختلف که در راستای شکست رکورد زمانی بهترین بازیکنان در هر رده از مسابقات می باشد . مسابقات خود را شخصی سازی کرده و در مدهای بسیار متنوعی که در بازی MotoGP 15 وجود دارد شرکت کنید . برای اولین بار در بخش تک نفره بازی شما قادر خواهید بود تا تیم شخصی خود را ساخته موتور مورد نظر خود را خریده , لوگو و نام تیم خود را انتخاب کرده و تیم خود را از لحاظ رنگ و دیگر موارد تغییر دهید . در پایان هر مسابقه در هر مدی که باشید امتیازات GP بنا به نوع اتمام مرحله دریافت خواهید کرد . همانطور که Reputation شما زیاد می شود توجه اسپانسرهای قدرتمندی را به خود جلب می کنید . بازی MotoGP 15 بهترین بازی در زمینه ی موتورسواری می باشد که آدرنالین شما را بیش از حد کرده و هیجان را چند بابر می کند .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : MotoGP 15

نام بازی (فارسی) : موتوجی پی 15

پلتفرم : PS3 & Xbox 360

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Milestone S.r.l

منتشر کننده : Milestone S.r.l

سبک بازی : مسابقه ای , شبیه ساز , ورزشی

آیدی پلی استیشن 3 : BLES02162

به روز رسانی :

1394/04/01 نسخه COMPLEX برای Xbox 360 اضافه شد
  • 9 replies
    1. علی says:

      سلام وقت بخیر. من بازی رو دانلود کردم. بازی هم اجرا میشه. ولی یه مشکلی که داره وقتی که وارد برنامه مولتی من میشم و روی بازی میرم تا بازی اجرا بشه تصویر سیاه میاد و تو مولتی من،تم بازی سیاه هستش. لطفا پاسخ بدین. ممنون

      پاسخ دادن
    2. مهران says:

      سلام فایل چهارم موقع اکسترکت کردن ارور داد لطفا رسیدگی کنید و هروقت درست شد خبرشو بهمون بدید با تشکر

      پاسخ دادن
    3. masiha says:

      هر چی از بازی های ps3 تون بگم کم گفنم همه بازی هاتون بدون لگ هستند اگه ممکنه این بازی ها رو برای کنسول ps3 قرار بدید
      killzone 2
      uncharted 3 game of the year edition
      infamous 1
      infamous 2
      infamous festival of blood
      اگه این بازی هارو قرار بدید خیلی ممنون میشم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *