دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی My Singing Monsters v2.1.4 برای اندروید و iOS + مود

My Singing Monsters به دنیای هیولاهای آواز خوان خوش آمدید. دنیایی پرجمعیت که ساکنین آن موجودات عجیب و غریبی می باشند. دنیایی که باید آنها را بهم مرتبط کنید، زاد و ولد کنید، بازی کنید و همه چیز را کنترل کنید! حیرت زده می شوید زمانی که هیولای محبوب شما برایتان شروع به آواز خواندن می کند. آنها باهم همهمه می  کنند، سوت میزنند، بالا می جهند و از اعماق قلب خود فریاد می زنند! شما تا کنون بازی غیرعادی و شگفت انگیزی مانند My Singing Monsters را ندیده اید! این بازی یک بازی با موسیقی عجین شده است که شما باید به خلق شخصیت برای اجرا بپردازید. هر هیولا صدا، آواز و شخصیت منحصر به فرد خود را دارد که باعث می شود شما ارکستر هیولایی ویژه خود را بسازید. آنها را متولد کنید یا در فروشگاه، رقص و آواز آنها را مشاهده کنید و انتخاب کنید و بخرید.

سایر مشخصات : شما باید به هیولاهای خود رسیدگی کنید و آنها را تغذیه کنید تا بتوانید سطح آنها را افزایش دهید و کیفیت آنها را بهتر کنید. هر جزیره آهنگ مخصوص به خود را دارد و همین امر سبب شده است که هیولاهای باورنکردنی شما را سرگرم کنند و از بازی لذت ببرید. این بازی زیبا دارای بیش از 30 نوع آواز و هیولای متخلف می باشد که شما باید همه آنها را جمع کنید. همچنین می توانید هیولاهای خود را با یکدیگر مخلوط کنید تا هیولایی جدید بسازید! از جزیره های متنوع و زیبای بازی که هریک طبیعت و شکل خاص خود و هیولاهای ویژه خود را دارند لذت ببرید. این بازی متفاوت و زیبا که ده ها میلیون کاربر از آن لذت می برند محصول استودیوی Big Blue Bubble می باشد.

دانلود بازی My Singing Monsters

ویژگی های بازی My Singing Monsters :

– بازی به صورت آنلاین می باشد.

– دارای افکت های صوتی، انیمیشنی و هنری زیبا

– مراحل بالا که در آنها می توانید هیولاهای بیشتری داشته باشید

– امکان ایجاد صداهای سه بعدی!

– دارای محیط ها و صحنه های بسیار متنوع که روی هیولاهای تاثیر می گذارند!

– دارای خودآموز برای افراد مبتدی

– به روز رسانی های مرتب

– متناسب با تمام سنین!

My Singing Monsters

به روز رسانی :

96/09/29 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *