دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Mystery Case Files Return to Ravenhearst – PC

بازی Mystery Case Files Return to Ravenhearst در سبک سینماتیک , پازل می باشد که توسط استودیو Big Fish Studios ساخته شده است و همین استودیو آن را برای PC منتشر کرده است . بازیکنان که در نقش یک کارگاه می باشند به یک شهر مرموز به اسم Dire Grove می روند . هواشناسی آب هوای طوفانی و برفی را پیش بینی می کند ولی شما راهی جز رفتن به داخل شهر برای پیدا کردن پناهگاه ندارید . ناگهان متوجه یک ماشین مشکوک در کنر جاده می شوید زمانی که به آن می رسید متوجه یم دوربین فیلمبرداری در جلوی آن می شوید . ویدئو ضبط شده نشان می دهد که دختر بچه ای در حال گریه کردن و درخواست کمک می باشد . همچنین شما متوجه دست نوشته ای می شوید که روی آن نوشته شده است “او واقعی می باشد” افسانه حقیقت دارد . هیچ محدودیتی در انجام مراحل وجود ندارد شما باید بتوانید با حل هر مساله ماموریت را با موفقیت به پایا برید . کافی است اتاق به اتقاق و خانه به خانه دنبال راه حل هایی باشید که بازی جلوی پای شما قرار می دهد . شما می توانید این بازی را از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید .

سایر مشخصات بازی: این بازی یکی از بازی های بسیار پرطرفرار این کمپانی بازی سازی می باشد که در برخی از همایش های بازی های رایانه ای نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان بوده و شما می توانید پس از چند دقیقه بازی تمام گیم پلی آن را به خوبی فراگیرید. این بازی دارای محیط های مختلف و همچنین موسیقی بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را مدت ها سرگرم نگه دارد.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*دقت کنید که قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز را مطالعه کرده باشید*

Mystery.Case.Files.Return.to.Ravenhearst.center

مشخصات بازی Mystery Case Files Return to Ravenhearst:

نام بازی :  Mystery Case Files Return to Ravenhearst

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2010

شرکت سازنده : Big Fish Games

منتشر کننده : Big Fish Games

سبک بازی : فکری

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Mystery Case Files Return to Ravenhearst

  • 1 replies
    1. sh says:

      وقتی روی دانلود کلیک میکنید یه صفحه ی تبلیغاتی باز میشه که ازتون شماره تلفن میخواد واسه عضویت یه اپ . دیگه از این سرکاری تر ندیدم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *