دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Nebulous v2.0.6 برای اندروید و iOS

Nebulous بازی اکشن و جذاب Nebulous که به صورت آنلاین برگزار می شود، داستان یک توپ معلق در فضا می باشد که شما باید با آن به نبرد بپردازید. شما باید حباب خود را تا می توانید بزرگ کنید. این کار را می توانید با خوردن نقطه های کوچک و یا قورت دادن بازیکنان دیگر انجام دهید. توجه کنید که بازیکنان دیگر که از شما بزرگ تر هستند ممکن است همین کار را انجام دهند! بنابراین با دیگر بازیکنان رقابت کنید تا بتوانید بزرگتر شوید. شما می توانید دایره خود را در ابتدای بازی شخصی سازی کنید و نام خود را بر آن بگذارید. در طول بازی مراقب سیاه چاله ها باشید، زیرا اگر به آنها برخورد کنید و واردشان شوید به تکه های کوچک تقسیم می شوید و تمام زحمت هایتان به باد می رود.

سایر مشخصات : گروه های مختلف را پیدا کنید و با دوستان خود گروه تشکیل دهید و به دسته ها بپیوندید. این بازی جذاب و ساده شامل بیش از 325 مرحله می باشد که هریک دارای مسیر منحصر به خود است که باید آنها را باز کنید و بتوانید مسیر بیشتری را طی کنید. در حالت آنلاین می توانید با بیش از 27 نفر رقابت کنید اما در حالت آفلاین می توانید به تنهایی به کاوش فضا بپردازید. شما می توانید با لمس کنترلرهای مختلف که در بازی تعبیه شده است حرکت های متنوع و مورد نیاز خود را انجام دهید. این بازی که دارای گیم پلی بسیار اعتیار آور و جذاب می باشد محصولی از استودیوی Simplicial Software, LLC است که توانسته ده ها میلیون کاربر را به خود جذب کند.

دانلود بازی Nebulous

ویژگی های بازی Nebulous :

– قابلیت کوچک کردن خود در مواقع نیاز

– قابلیت بازی در سیستم قبیله ای و جنگ های قبیله ای

– امکان اتصال به اکانت های خود و بازی با سیستم عامل های دیگر

– دارای حالت های مختلف مانند زمانی،کلاسیک، تیمی، ربودن پرچم، Survival و…

– دارای جدول امتیازات و رتبه بندی های افراد

– امکان بازی تحت وب در سایت اصلی بازی

– رقابت با ده ها میلیون کاربر در سراسر دنیا

Nebulous

به روز رسانی :

1396/12/05 نسخه جدید اضافه شد.
  • 1 replies
    1. امیر says:

      اکانت لول۱۱۰۰ بفروش میرسد. قیمت ۵۰۰ هزار
      به آیدی ۱۱۳۰۴۱۰۹ داخل بازی پیام بفرستید.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *