دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Neo Angle v1.0 برای اندروید و iOS

Neo Angle بازی Neo Angle  از جذاب ترین بازی های معمایی است که با طراحی گرافیکی بسیار زیبا در محیطی بسیار جذاب با به چالش کشیدن ذهن به تقویت فکر شما کمک خواهد کرد. این بازی در ادامه سری بازی های معمایی نوستالژی Neo argon با همان سبک قدیم اما با امکانات جدید و پیشرفته ارائه شده است. اگر از طرفداران بازی های معمایی  همچون پازل، سودوکو، جدول کلمات متقاطع، تست IQ  و… هستید سریع این بازی را شروع کنید و هیجانی تکرار نشدنی را در Neo Angle تجربه کنید. خوب فکر کنید و روابط بین تکه های پخش شده را کشف کرده و قطعات گم شده را پیدا کنید و در کنار هم بچینید.

سایر مشخصات : اغلب بازی های معمایی بر اساس دو اصل ساخته می شوند تا در کنار کسب هیجان، ذهن و فکر کاربر را به چالش بکشند. بازی Angle Neo هم یک بازی  معمایی پرطرفدار است که با الهام از ایده یکپارچه سازی تصاویر پس زمینه در محیطی با طراحی نئونی همراه با موسیقی هیجان انگیز  توسط Yan Sokalau، با حمایت شرکت Dropout Games توسعه یافته است. این بازی چالش برانگیز و زیبا که ورزشی برای ذهن و مغز شما می باشد محصولی از استودیوی Dropout Games است که توجه علاقه مندان به بازی های فکری را به خود جلب کرده و موفقیت های بزرگی به دست آورده است.

Neo Angle center

ویژگی های بازی Neo Angle :

– طراحی گرافیکی بسیار زیبا و جذاب به صورت سه بعدی

– دسترسی به بیش از 75 سطح از بازی

– به چالش کشیدن ذهن و فکر در کنار هیجانی تکرار نشدنی

– دسترسی به موارد پیشرفته تر با عبور از مراحل پایه

– نوآوری جدید در بازی های معمایی

– جلوه های صوتی بسیار گیرای الهام گرفته شده از سبک های Yury Savitski

Neo Angle

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *