دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Ninja Arashi 1.0.1 برای اندروید + مود

بازی Ninja Arashi یک بازی سبک نقش آفرینی افرینی همراه با تلفیق سبک اکشن و ماجراجویی است. در این بازی شما در نقش arashi بازی می کنید. arashi یک نینجای افسانه ای و قدیمی است که در حال مبارزه با این دنیای فاسد است. طبق داستانی و ماجرایی، پسر arashi توسط Orochi دزدیده شده است و arashi تلاش می کند تا پسرش را از دست این شیطان نجات دهد. در این راه دشمنان بسیار زیادی هستند که قسم خورده اند تا از Orochi محافظت کنند. این دشمنان می خواهند تا arashi را به قتل برسانند و با ساخت تله های مختلف سعی دارند که او را متوقف کنند. اما باید گفت که نینجای ما نیز از اسلحه های بسیار خطرناک و مرگباری استفاده می کند و توانایی های رزمی بسیار بالای او می تواند یاور او باشد. بازی Ninja Arashi در سبکی بسیار متفاوت ارائه شده است و به شما لذت تجربه یک داستانی قدیمی همراه با زیبایی های خلق شده توسط تکنولوژی بازی سازی جدید را می دهد.

سایر توضیحات: بازی Ninja Arashi یک بازی بسیار جذاب است که به صورت 2 بعدی صحنه سازی شده است. موسیقی این بازی نیز از نکات مثبت آن است که بدون شک نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. در این بازی شما در 3 فضای متفاوت و 45 مرحله مختلف به نبرد با دشمنان مختلف می روید و طلا کسب می کنید. با استفاده از این طلا ها می توانید به بهبود توانایی های arashi کمک بسزایی کنید تا بتوانید راحت تر مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. بازی Ninja Arashi توسط شرکت بازی سازی Black Panther برای پلتفرم اندروید عرضه شده است.

دانلود Ninja Arashi جدید

ویژگی های اصلی بازی Ninja Arashi:

3 نقشه و فضا مختلف همراه با 45 مرحله متفاوت

کنترلرهای بسیار ساده

گرافیک بسیار عالی و فوق العاده همراه با صحنه سازی های عالی

قابلیت به روز رسانی توانایی های شخصیت اصلی بازی

قابلیت شخصی سازی ظاهر شخصیت با استفاده از لباس ها و کاستوم فیت های مختلف

صداگذاری بسیار عالی و دلنشین

گیم پلی اعتیاد آور

و …

Ninja Arashi

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *