دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Ninja Tycoon – PC

Ninja Tycoon یک بازی بسیار مهیج و دوست داشتنی در سبک بازی های استراتژیک و شبیه ساز می باشد که در ماه های اولیه سال 2018 میلادی منتشر شده است. در بازی Ninja Tycoon مدیریت یک روستای نینجا پرور به عهده شما است. هدف بازی این است که شما امپراطوری خود را بنا نهید و بتوانید ارتشی از نینجاهای مبارز را پرورش دهید تا به کمک آن ها نیروهای مبارز محلی در سراسر دنیا را شکست دهید. روستای خود را با استخدام کارگرها برای جمع آوری کالاها و ساخت و توسعه صنایع مختلف، ارتقا دهید. برای افزایش مهارت نینجاهای کارآموز و تازه کار آن ها را به نقاط مختلف و ماموریت های سخت بفرستید.

سایر توضیحات : آن ها را برای حملات زیرکانه، پشتیبانی از نیروهای خودی و سایر ماموریت ها تمرین دهید. از روستای خود در برابر مهاجمان دیگر روستاها مراقبت کنید. ماموریت هایتان را یکی پس از دیگری انجام دهید و با افزایش قدرت خود و نیروهای خود سعی کنید دنیا را به تصرف خود درآورید. روستای کوچک خود را به مرکز فرماندهی نینجاها تبدیل کنید و از آن جا به تمام دنیا حکمرانی کنید. گیم پلی جذاب این بازی مطمئنا شما را ساعت ها مشغول میکند. بازی بسیار مهیج Ninja Tycoon توسط استودیو بازی سازی Endless Loop Studios در همین ماه های اخیر ساخته شده و توسط همین کمپانی منتشر شده است. لینک دانلود مستقیم بازی Ninja Tycoon هم اکنون در سایت دانلود فارسی قرار گرفته است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Ninja.Tycoon.center

مشخصات بازی Ninja Tycoon :

نام بازی : Ninja Tycoon

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Endless Loop Studios

منتشر کننده : Endless Loop Studios

سبک بازی : استراتژیک و شبیه ساز

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Ninja Tycoon

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *