دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Nioh برای PS4 + آپدیت

جدیدترین بازی اکشن از تیم NINJA و Koei Tecmo Games را تجربه کنید . داستان Nioh در سال 1600 و در ژاپن روایت می شود . شما در قالب شخصیت یک سامورایی ایرلندی به نام ویلیام به ایفای نقش می پردازید . در عصر سامورایی ها ، یک مسافر تنها در سواحل ژاپن فرود می آید . او باید با تکیه بر جنگجویان باطنی ، به Yokai فراطبیعی که به زمین حمله کرده اند غلبه کرده و برای رسیدن به آنچه که می خواهد ، مبارزه کند . در تمامی ماموریت ها ، ویلیام توسط  دشمنان انسانی و موجودات فراطبیعی به نام یوکای محاصره شده است . مأموریت ها مستقل هستند و راه های مختلفی برای از پای درآوردن دشمنان وجود دارد .

سایر توضیحات : Nioh یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Koei Tecmo Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Sony Interactive Entertainment برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . در طول بازی وجود یکسری آیتم ها و جمع آوری آنها می تواند شما را در به دست آوردن سلاح های جدید و قدرتمند و اقلام مختلف برای ساخت بمب کمک کند . بازی از سطوح مختلفی تشکیل شده و هرچه پیش می روید به مهارت های بیشتری دسترسی خواهید داشت و همین مسئله باعث می شود تا همیشه ترسی در دل دشمنان شما وجود داشته باشد . تمامی مبارزات بر اساس رقابت های هک و اسلش طراحی شده و این درحالیست که ویلیام قادر است در هر لحظه به دشمنان خود هجوم برده و تمامی حرکات آنها را خنثی کند . ویلیام به انواع مختلفی از سلاح ها از جمله شمشیر و تفنگ دسترسی دارد . در جنگ ، ویلیام می تواند بین سه وضعیت با سلاح های مختلف تغییر حالت داده که هرکدام از موقعیت ها می توانند اثرات متفاوتی داشته باشند . برای مردن آماده هستید ؟

Nioh Center

مشخصات بازی Nioh :

نام بازی : Nioh

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Koei Tecmo Games

منتشر کننده : Sony Interactive Entertainment

سبک بازی : اکشن و نقش آفرینی

نوع فایل : PKG

رده بندی سنی : +18

لینک مرتبط : PlayStation

Nioh

  • 5 replies
    1. شهرام فولادی says:

      سلام. پارت چهارم آپدیت بازی مربوط به ریجن دو اروپا مشکل داره.لطفا دیتای درست پارت چهارم آپدیت بازی رو قرار دهید.ممنون

      پاسخ دادن
        • omid says:

          سلام دوباره
          جناب مدیر شما کلا لینکهای ورژن امریکا رو که صبح بود حذف کردید (cusa07113)
          من همه قسمت ها رو دانلود کردم فقط یه پارت 8 مونده بود لطفا اصلاح کنید

          پاسخ دادن
          • محمد says:

            سلام،
            لینک ها حذف نشدند، به علت شلوغی سرور ها در برخی ساعت ها لینک ها از کار افتادند.
            تست شد، مشکلی نبود، می تونید دانلود کنید.

            پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *