دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Nitro Racing GO v1.16 برای اندروید + مود

Nitro Racing GO بازی بسیار پر هیجان Nitro Racing GO در سایت دانلود فارسی! اگر شما هم جنون سرعت دارید این بازی فوق العاده را دانلود کرده و بازی کنید. در این بازی که به سبک مسابقه ای و Racing می باشد بیش از 10 ها ماشین مسابقه ای وجود دارد که میتواند شما را برای مسابقات مختلف روانه میدان کند. مسابقه بدهید، پول و امتیاز کسب کنید و اتومبیل مسابقه ای خود را ارتقا بدهید. مسابقات این بازی در شهرهای معروف دنیا صورت میگیرد که شما علاوه بر مسابقه دادن میتوانید با دیدن مناظر زیبا که در بازی به تصویر کشیده می شود لذت ببرید. ماشین های گران قیمت و لوکس خود را انتخاب کرده و به مسابقه در سراسر جهان بروید و رقیبان خود را شکست دهید و امتیاز کسب کنید. شما همچنین می توانید با رقیبان خود به مسابقات غیرقانونی خیابانی پرداخته و لذت بازی را دوچندان کنید. بازی Nitro Racing GO تجربه ای متفاوت برای طرفداران بازی های مسابقه ای است.

سایر توضیحات : بازی Nitro Racing GO از جمله پرطرفدار ترین بازی های سری مسابقه ای و Racing است که به تازگی توسط استودیو بازی سازی T-Bull ساخته شده و از طریق مارکت گوگل پلی منتشر شده است. یک بازی پر هیجان برای دیوانگان سرعت کسانی که عطش سرعت دارند! هم اکنون این بازی مهیج را از سایت دانلود فارسی دانلود کرده و بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید و مشغول بازی شوید.

Nitro.Racing.GO.center

ویژگی های بازی Nitro Racing GO :

 – وجود نسخه مود شده جهت استفاده از تمامی امکانات بازی

 – گرافیک اچ دی بسیار جذاب

 – صداگذاری با کیفیت که هیجان بازی را چند برابر میکند

 – وجود مناظر دیدنی از مهمترین شهرهای لوکس دنیا

 – امکان برگزاری مسابقات غیرقانونی خیابانی

Nitro Racing GO

به روز رسانی :

1396/11/29 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *