دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Noel The Mortal Fate S1-7 – PC

در بازی Noel The Mortal Fate S1-7 شما در نقش دختری به نام Noel Cerquetti هستید، کسی که خود را به شیطان بزرگ یعنی Caron تسلیم کرده است و تمام تلاش خود را می کند تا بتواند انتقام سختی از یک مرد بگیرد. این مرد که به غرور ملی شهرت دارد، با نام Burrows شناخته می شود. لازم به ذکر است که این مرد شهردار LaPalace است. اما سوال اصلی اینجاست که چرا این دختر قصد دارد تا این از این شخص که آرامش و صلح را برای این شهر به ارمغان آورده است انتقام بگیرد؟ چه چیزی در پس پرده پنهان شده است. جواب تمام این سوال ها در بازی Noel The Mortal Fate S1-7 است.

سایر توضیحات: بازی Noel The Mortal Fate S1-7 داستان دختری است که بدون هیچ چشمداشتی خود را تسلیم شیطان کرده تا تنها به یک آرزو برسد. این بازی از ساخته های دو شرکت Vaka Game Magazine و KANAWO است که توسط دو شرکت Vaka Game Magazine و AGM PLAYISM به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Noel The Mortal Fate S1-7 center

مشخصات بازی Noel The Mortal Fate S1-7 :

نام بازی : Noel The Mortal Fate S1-7

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Vaka Game Magazine, KANAWO

منتشر کننده : Vaka Game Magazine, AGM PLAYISM

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Noel The Mortal Fate S1-7

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *